skip to Main Content
ویدیو لو رقته کنسول دستی سونی Project Q

ویدیویی از کنسول دستی جدید سونی Project Q افشا شد!

چندین تصویر از کنسول بازی دستی آینده پلی استیشن با نام Project Q و یک ویدیو لو رفته به صورت آنلاین منتشر شده است. این تصاویر از اجزای دستگاه ابتدا در ایمگور منتشر شد. سپس در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. همچنین به نظر می‌رسد این تصاویر تایید می‌کنند که دستگاه مبتنی بر اندروید خواهد بود. این می تواند به این معنی باشد که Project Q از نظر تئوری می تواند برای اجرای سایر برنامه های استریم بازی مانند GeForce Now یا Amazon Luna آماده شود.

در زیر می‌توانید اولین ویدیو لو رفته از این محصول را مشاهده نمایید:

Project Q در اوایل سال جاری در رویداد PlayStation Showcase معرفی شد. دستگاهی که “به شما امکان می دهد هر بازی را از کنسول PS5 خود با استفاده از بازی از راه دور از طریق Wi-Fi استریم کنید”. به گفته سونی این دستگاه دارای صفحه نمایش ۸ اینچی ۱۰۸۰p HD و تمامی دکمه ها و ویژگی های کنترلر بی سیم DualSense است.

سونی هنوز تاریخ انتشار رسمی Project Q را اعلام نکرده است. با این حال پرونده های دادگاهی مایکروسافت در جریان پرونده اخیر Activision Blizzard نشان می دهد که این پروژه احتمالا در اواخر سال جاری عرضه شود. این سومین تلاش سونی برای ساخت کنسول دستی است. با این تفاوت که PSP بسیار موفق و PS Vita کلاسیک توانایی اجرای بازی به صورت مستقل داشتند. اما Project Q منحصراً یک دستگاه استریم خواهد بود و برای کار کردن به پلی استیشن ۵ نیاز دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top