skip to Main Content
به علت تعطیلات نوروزی، سفارشات شهرستان‌ها از تاریخ ۵ فروردین ارسال خواهند شد.

مشتریان و کاربران گرامی !

لطفاً موارد زیر را برای استفاده بهینه از خدمات و خرید محصولات به دقت ملاحظه فرمایید تا ما را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایید.
همچنین لازم به ذکر است استفاده از خدمات و محصولات این سایت به معنای قبول قوانین و مقررات مندرج در همین صفحه است.( مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی هزارتو اقدام نماید.)

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت هزارتو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های هزارتو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ارتباطات با مشتری

  • هنگامی که شما از محصولات و خدمات Hezaartoo استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید یا با سایت ما از طریق ایمیل یا تلفن تماس حاصل می‌کنید، سفارشات شما صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که تیم ما به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) یا تلفنی به درخواست شما پاسخ دهد.
  • همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در سفارش خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات، تماس‌ها و پاسخ‌ها از طریق آنها صورت می‌گیرد.

ثبت، هماهنگی و ارسال سفارش

  • روز کاری Hezaartoo به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
  • تیم Hezaartoo به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن تنها از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی، پیگیری و ارسال سفارشات موجود می‌باشد.
  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت هزارتو به وسیله ارسال کد سفارش و پیش فاکتور از طریق ایمیل یا هماهنگی از راه‌های ارتباطی دیگر مانند تماس تلفنی، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه هزارتو همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه Hezaartoo به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی Hezaartoo محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
  • تیم Hezaartoo مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی هزارتو محفوظ است.
  • برای ثبت سفارش لازم است مشتری یک شماره همراه معتبر و در دسترس متعلق به خود و یک شماره ثابت ارائه کند. در غیر این صورت، تعهدی از طرف مجموعه برای ارسال به موقع و مواردی که نیاز به هماهنگی قبلی دارد وجود نخواهد داشت.
  • هماهنگی خرید محصولات هزارتو از طریق سایت، صفحه اینستاگرام و شماره‌های تماس معرفی شده مقدور می‌باشد.
  • مشتریان لازم است در زمان ثبت سفارش بازه زمانی معینی را برای دریافت سفارش مشخص نمایند و در بازه زمانی معین در مقصد مرسولات حضور داشته باشند.
  • تیم هزارتو حداکثر تلاش خود را برای آماده کردن اقلام و بسته های خریداری شده مطابق با محصولات موجود در سایت به کار میگیرد.
  • هزینه ارسال بر اساس حجم سفارش داده شده و محل دریافت به صورت مکانیزه محاسبه و به مشتری اطلاع داده می شود.
  • با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.
  • همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل، خوابگاه و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • کالا در صورت احراز هویت تحویل مشتری می‌شود.

شرایط ارجاع محصول

  • در صورت مغایرت احتمالی در محتویات، کیفیت یا زمان ارسال بسته‌ی سفارش داده شده از سوی هزارتو ، تمامی هزینه ای ارسال و.. و مسئولیت‌های بعدی بر عهده ما می‌باشد و شرکت موظف به عودت وجه مشتری با هماهنگی های لازم در اسرع وقت است. مطمئنا از بزرگ‌ترین اهداف مجموعه ما می‌توان به جلب رضایت مشتری و کیفیت محصولات اشاره کرد.
  • ” ضمانت بازگشت ” و ” مهلت تست ” صرفا جهت ارائه تضمین سلامت و اصالت کالای ارائه شده هنگام خرید به مشتریان محترم است. به هیچ وجه امکان ارجاع کالا به هر دلیلی غیر از دلایل مذکور ( مغایرت در محتویات، مشخصات، اصالت و سلامت ) امکان پذیر نمی‌باشد. پس حتما از سفارش محصول برای تست سلیقه و کاربرد شخصی خودداری نمایید.
  • دقت فرمایید که در صورت آسیب رسیدن به دستگاه توسط مشتری، مانند آب ریختن، ضربه، شکستگی و نوسانات برق، طی مهلت تست، فروشگاه هزارتو مانند دیگر شرکت‌های گارانتی هیچ گونه مسئولیتی در قبال جبران خسارت وارده نخواهد داشت.
  • هزارتو هیچ مسئولیتی در قبال فعالیت‌ و استفاده‌ مشتریان از محصولات فروشگاه در مسیر مغایر با قوانین جمهوری اسلامی و قوانین شرکت‌های تولید کننده محصولات فروشگاه، ندارد. لذا مسئولیت عواقب احتمالی، کاملا و صرفا بر گردن مشتریان گرامی است.
  • مشتری لازم است در زمان ثبت تعداد بسته ها دقت نمایند چون در صورت ارسال سفارش امکان بازگرداندن بسته ها وجود ندارد.
  • باتوجه به آنکه عکس محصولات درسایت صرفا جهت اطلاع و کمک به مشتری بوده و ممکن است در پاره ای از جزئیات با عکس اصلی تفاوت داشته باشد به استناد آن نمی توان اعلام مغایرت نمود. لذا ملاک مغایرت برای مشتریان محترم توضیحات درج شده در سایت می باشد.

گارانتی و تضمین محصولات

  • Hezaartoo کیفیت اقلام و بسته های پذیرایی ارسالی به مشتریان را تضمین می کند. چنانچه بین سفارش دریافتی و سفارش ثبت شده مغایرتی وجود داشت لازم است مشتریان با شماره تلفن ۰۹۰۲۸۸۸۳۷۸۲ تماس بگیرند. در صورت اثبات مغایرت، مجموعه Hezaartoo خسارت بوجود آمده را جبران می کند.
  • قیمت مصرف کننده همان قیمت تصویب شده از سوی قیمت گذار در مجموعه هزارتو می­‌باشد. این قیمت در طی دوره­‌های مختلف ممکن است کاهش یا افزایش داشته باشد. همچنین به جهت رفاه حال مشتریان عزیز در مناسبت­های مختلف و همچنین معرفی محصولات ما به دیگران، کدهای تخفیف معینی به صورت محدود در نظر گرفته خواهد شد.
  • محصولات ارسال شده از سوی مجموعه  Hezaartoo شامل لوگوی اختصاصی مجموعه بر روی بسته بندی می باشند که هویت ما و اصالت کالا را آشکار خواهد ساخت.
  • میزان موجودی محصولات برای همه ی کاربران حقیقی سایت قابل مشاهده می‌­باشد و در صورت سفارش و پرداخت محصول از جانب شما و عدم موجودی کافی محصولات در انبار، در اسرع وقت کارشناسان فروش ما با شما تماس خواهند گرفت و تاریخ تقریبی ارسال بسته را با موافقت شما به اطلاع خواهند رساند.
  • ما خود را موظف می دانیم تا در تاریخ معین شده در هنگام پرداخت فاکتور، یا محدوده زمانی توافق شده برای ارسال، محصول مورد نظر شما را ارسال کنیم. البته اتفاقات غیر مترقبه و همچنین مشکلات احتمالی از جانب مشتری در ارسال، مسئولیت را از مجموعه سلب می‌نماید و مستلزم هماهنگی مجدد بین هزارتو و مشتریان محترم خواهد بود.
Back To Top
preloader