skip to Main Content
به علت تعطیلات نوروزی، سفارشات شهرستان‌ها از تاریخ ۵ فروردین ارسال خواهند شد.

رویه ارسال سفارشات و کالاهای خریداری شده شما توسط تیم هزارتو

تلاش ما بر این است با ارسال اکسپرس و پست پیشتاز در سریعترین زمان ممکن بعد از ثبت سفارش شما مشتریان اقدام به رساندن کالاهای خریداری شده به شما نماییم.

ارسال اکسپرس برای تهران : تحویل کالا در تهران به صورت اکسپرس یا همان ارسال فوری انجام می‌شود. یعنی در روزهای اداری دریافت کالا توسط مشتری در شهر تهران نهایتا تا ۲۴ ساعت و در استان تهران نهایتا تا ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش انجام خواهد شد. در روزهای تعطیل نیز تلاش بر همین امر است ولی با توجه به شرایط تعطیلات ممکن است با کمی اختلاف ارسال انجام شود.

پست پیشتاز، تیپاکس و… : ارسال برای بقیه استان‌ها و شهرستان‌ها در سریع‌ترین زمان، اولین روز اداری و بوسیله پست پیشتاز، تیپاکس یا شرکت‌های خصوصی پستی در بسته بندی های مطمئن انجام خواهد گرفت.

پرداخت در محل : در تهران شما می‌توانید با انتخاب گزینه پرداخت در محل، هزینه کالای خریداری شده خود را هنگام دریافت محصول با کارتخوان پرداخت نمایید.

زمان تحویل : برای تحویل فوری در استان تهران می‌توانید زمان تحویل را به صورت تلفنی با همکاران ما هماهنگ نمایید.

تحویل کالا : تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد. در ضمن کالای خریداری دشه مستقیما و شخصا به خود شخص خریدار با ارائه مدارک شناسایی معتبر تحویل خواهد شد.

Back To Top
preloader