skip to Main Content
هیدئو کوجیما در حال کار بر روی پروژه جدید

هیدئو کوجیما در حال کار بر روی پروژه جدید

هیدئو کوجیما و تیم او در استودیو کوجیما پروداکشنز شهرت بسیاری دارند. طرفداران مشتاقانه منتظرند تا بدانند این سازنده بزرگ قرار است در آینده روی چه بازی‌هایی کار کند. به نظر میرسد که او به زودی پروژه ای در دست بگیرد و مشغول ساخت آن شود. کوجیما اخیرا در توییتر خود تأیید کرد که در سال ۲۰۲۲، توسعه پروژه جدید خود را به‌ طور جدی آغاز خواهد کرد. او همچنان گفت که به دنبال حرکت به سطح بعدی آزمایش آن است. البته که ساخت بازی سنت‌ شکن و عجیب با توجه‌ به سابقه‌ی کاری این بازی‌ساز نباید تعجب‌آور باشد.

کوجیما در ادامه توییت خود گفت: «امسال قرار است کار جدیدی را به‌طور جدی شروع کنم و یک پروژه‌ی رادیکال را به مرحله‌ی آزمایشی بعدی ببرم. من همچنین امیدوارم که تیم ویدیو را راه‌اندازی کنم. همچنین ممکن است سراغ کاری مثل یک پروژه‌ی رادیویی هم بروم؟». بعضی از گیمر ها از صحبت های کوجیما به این نتیجه رسیدند که او در حال کار بر روی دو پروژه است. ساخت یکی از آن‌ها در سال ۲۰۲۲ به‌طور جدی جلو خواهد رفت و یکی از آن‌ها فعلا در قسمت مبتدی و آزمایشی قرار دارد. البته ما هنوز پروژه‌های جدید کوجیما پروداکشنز را به شکل کاملا رسمی نمی‌شناسیم. اما شایعات زیادی در رابطه با آن‌ها پخش  میشود.

بر طبق همین شایعات به نظر میرسد که کوجیما با مایکروسافت روی یک بازی مبتنی بر فضای ابری به‌ صورت انحصاری برای ایکس باکس کار خواهد کرد. ظاهرا قرار است که قسمت جدیدی از یک سری بازی متعلق به ایکس باکس باشد؛ نه توسعه یک مجموعه‌ی جدید. یک سری شایعات دیگر هم وجود دارد که Kojima Productions در حال کار روی یک بازی سایلنت هیل است که توسط سونی از نظر مالی تأمین می‌شود. در همین حال نورمن ریداس، بازیگر بازی Death Stranding و سریال محبوب The Walking Dead نیز اخیرا اشاره کرد که مذاکره درباره‌ی دنباله‌‌ی دث استرندینگ در حال انجام است. حتی شاید خود کوجیما نیز به این موضوع یعنی ساخت یک بازی دث استرندینگ جدید اشاره کرده باشد.

هیدئو کوجیما در حال کار بر روی پروژه جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top