skip to Main Content
مشخصات جدیدی از Contraband

مشخصات جدیدی از Contraband

طبق اخبار جدید از Contraband که در ژوئن ۲۰۲۱ معرفی شد. این بازی که توسط استودیوی Just Cause ساخته می‌شود و قرار است توسط استودیوی Xbox Game برای کنسول و رایانه شخصی منتشر شود؛ یک بازی بر مبنای مبارزه با وسایل نقلیه یا همان vehicle combat است. ادعا شده است: “آنها به دنبال نوعی بازی اکشن تاکتیکی تر هستند. اطلاعات ناچیزی در مورد جهان باز بودن آن از آن زمان تاکنون منتشر شده است. اما Jez Corden از Windows Central ادعا کرد که این هفته در جریان مراسم World of Gaming اطلاعات جهان بازی مشخص می‌شود.

او گفت: “من خلاصه طراحی را می‌گویم: این بازی کاملاً مبتنی بر مبارزه با وسایل نقلیه است. اما یک نوع بازی بسیار متفاوت در این سبک است. شما برای قاچاق و دزدی برنامه ریزی می کنید.” او افزود: «سلاح‌ها حول محور از کار انداختن وسایل نقلیه دشمن می‌چرخند. کاربردشان بیرون آوردن لاستیک‌ها و مواردی از این دست، به جای کشتارهای گسترده با خونریزی ‌های الکی است. آنها نوعی بازی اکشن تاکتیکی تر می‌سازند که در آن قتل به عنوان آخرین راه حل تلقی می شود.”

همچنین عمر شکیر کارگردان بازی در یک پست Xbox Wire هنگام معرفی آن را ” جاه طلبانه ترین و دیدنی ترین بازی این استودیو تا به امروز ” نامید. شکیر گفت: «ما همه چیزهایی را که از ۱۸ سال پیشرو بودن در خلق جهان باز زیبا و وسیع پر از مناظر خیره‌کننده و لحظات شگفت‌انگیز گیم‌پلی آموخته‌ایم استفاده می‌کنیم. ما نسل بعدی موتور Apex را برای باز کردن خلاقیت توسعه دهندگان خود ساخته ایم. از اینکه از قابلیت های منحصر به فرد Xbox Series X/S نهایت استفاده را ببریم، هیجان زده هستیم.”

مشخصات جدیدی از Contraband

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top