skip to Main Content
قابلیت کراس پلی و لیگ بانوان روی فیفا 23

قابلیت کراس پلی و لیگ بانوان به فیفا ۲۳ اضافه می‌شوند

طبق گزارش‌های Xfire قرار است FIFA 23 دارای قابلیت کراس پلی برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی و همچنین لیگ و جام جهانی بانوان باشد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که فناوری Hypermotion EA ارتقاء زیادی دریافت کرده است. ” این قابلیت اکنون به تیم برنامه نویسی اجازه می‌دهد تا با استفاده از دوربین‌های استادیوم از فوتبالیست‌های واقعی در مسابقات واقعی تصاویر با کیفیت برای انیمیشن سازی ظبط کند و نیاز به Xsens را کاهش دهد. ” به نظر می رسد که فناوری به روز شده قادر خواهد بود “بیش از ۱۰۰ برابر از قبل” داده ها را در یک فصل از فیلم های فوتبال ضبط کند.

FIFA 23 همچنین دارای مسابقات جام جهانی فوتبال مردان و زنان خواهد بود. همچنین ادعا شده است که EA قصد دارد قراردادهایش را که در حال حاضر با لیگ‌ها و تیم‌های زنان برقرار است، گسترش دهد. EA SPORTS هنوز به طور رسمی در مورد ادعاهای کراس پلی فیفا ۲۳ اظهار نظر نکرده است. اجرای تبلیغاتی این عنوان قرار است در ماه می آغاز شود. بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا گیمرها از این ویژگی استفاده کنند. ( بازی FIFA 23 برای PS5 )

قابلیت کراس پلی و لیگ بانوان روی فیفا 23

هفته گذشته اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز، در یک جلسه داخلی به کارکنانش گفته است که معتقد است برند فیفا مانع پیشرفتشان شده است. در بیانیه ای عمومی که در ماه اکتبر منتشر شد، EA به طور ضمنی اشاره کرد که اگر روابط خود را با فیفا قطع کند؛ همچنان تمام مجوزهای لیگ، بازیکنان و استادیوم های دیگر خود را حفظ می کند. زیرا این معاملات جداگانه تنظیم شده است. فیفا هم در بیانیه‌ای از خود واکنش نشان داد و در آن اعلام کرد که آماده همکاری با شرکت‌های جدید بازی‌های ویدیویی است. این در حالی است که آخرین همکاری آنها یعن فیفا ۲۲ یکی از پرتقاضاترین و بهترین بازی‌های ورزشی شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top