skip to Main Content
جزئیات نسخه واقعیت مجازی Assassin's Creed

عنوان و جزئیات جذاب زیادی از نسخه واقعیت مجازی Assassin’s Creed فاش شد

طبق گفته‌های تام هندرسون و کاربر Echiketto نسخه واقعیت مجازی Assassin’s Creed با نام Nexus و با شخصیت‌های محبوبی چون اتزیو عرضه خواهد شد. همه می‌دانند که یوبی‌سافت در حال کار بر روی یک بازی Assassin’s Creed VR است که دارای گیم‌پلی فراگیر و شخصیت‌های معروف این فرنچایز است. طبق گزارشات، این بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed Nexus نام دارد و قرار است تا ۱۲ ماه آینده عرضه شود. این بازی دارای ۱۶ ماموریت و مرحله آموزش خواهد بود که به بازیکنان کمک کند تا کنترل های VR بازی را کنترل کنند.

شما در این بازی می‌توانید مجددا در نقش محبوب ترین کاراکتر سری اساسین کرید و یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای دنیای گیم یعنی Ezio Auditore da Firenze نقش آفرینی کنید. همچنین کاراکترهایی چون کاساندرا، کانر، و هیثم نیز گزینه‌های دیگر شما برای انجام بازی هستند. تقریبا می‌توان گفت هر چیزی که از بازی Assassin’s Creed توقع دارید آنجا هست. مانند حرکات مخفیانه، جیب بری، قفل‌ها، مبارزه، قتل‌های خاص، صعود و حتی جهش‌های جذاب Leap of Faith را می‌توانید خودتان تجربه کنید.

سلاح‌ها شامل «شمشیر، تیغه پنهان، چاقوی پرتابی، بمب‌های دودزا وکمان پولادی است.» ماموریت ها خطی هستند، بنابراین جهان باز وجود ندارد. پارکور و صعود از ساختمان‌ها با دکمه‌ها کار میکنند.

شایعاتی از گیم پلی Assassin’s Creed Nexus که شاید تغییر کنند :

جزئیات نسخه واقعیت مجازی Assassin's Creed

بازیکنان می توانند بازی در یکی از دو سبک یا ترکیبی از هر دو را انتخاب کنند، که برای یک عنوان VR با استفاده از کنترلرها یا همان تله پورت انجام میشود. از آنجایی که مخفی کاری یکی از مهم‌ترین المان‌های بازی Assassin’s Creed است، درک جزئیات دور و نزدیک مانند حضور دشمنان از طریق صدا امکان پذیر است. دیده شدن یا مخفی بودن شما از چشم دشمن و دور و نزدیک بودن دشمن به شما با کم و زیاد شدن صدای هشدار مشخص میشود.

قتل و مبارزه در بازی همان چیزی است که از یک عنوان اساسین کرید انتظار دارید. تیغه های مخفی یا همان هیدن بلید شما با نگه داشتن یک دکمه و تکان دادن مچ دست شما خارج می شود و سپس می توانید از آن برای ضربه زدن به دشمنان خود استفاده کنید. شاید این فانتزی خیلی از اساسینز دوستان باشد. امکان مبارزه با شمشیر نیز دارید که بسگی دارد چقدر در این کار حرفه‌ای باشید. به نظر می‌رسد درها و صندوقچه‌ها بیشتر برای پاداش و افزایش زمان بازی گذاشته شده‌اند.

اما جذاب‌ترین گزارش شاید وجود امکان جهش‌های جذاب از ساختمان یعنی Leap of Faith باشد. فقط تصور انجام این حرکت با دستگاه واقعیت مجازی، آدرنالین خون آدم را بالا می‌برد. هرچند بسیاری از این گزارشات معتبر هستند اما در نهایت تا رونمایی اصلی از گیم پلی بازی باید منتظر جزئیات قطعی بمانیم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top