skip to Main Content
سرویس PlayStation Spartacus در ماه ژوئن

سرویس PlayStation Spartacus در ماه ژوئن راه اندازی خواهد شد

اشتراک جدید پلی استیشن به صورت سه لایه PlayStation Plus Essentials و Extra و Premium در ماه ژوئن با دسترسی به بیش از ۴۰۰ بازی راه اندازی می شود. Sony Interactive Entertainment به طور رسمی سرویس اشتراک سه لایه جدید خود را معرفی کرد. این سرویس از برند پلی استیشن پلاس استفاده می کند و امکان دسترسی به صدها بازی را فراهم می کند. همانطور که قبلاً در مطبوعات گزارش شده بود، این سرویس دو پیشنهاد اشتراک فعلی سونی، PlayStation Plus و PlayStation Now را ترکیب می کند و برند جدیدی را به وجود می‌آورد.

  • پلی استیشن پلاس Essential همان مزایای سرویس فعلی PS Plus را با بازی‌های رایگان ماهانه، تخفیف‌ها و چند نفره آنلاین ارائه می‌کند. هزینه ماهانه آن نیز همان خواهد بود: ۹.۹۹ دلار
  • پلی استیشن پلاس Extra دارای همان مزایا است. اما با دسترسی به کتابخانه ای از ۴۰۰ بازی قابل دانلود PS4 و PS5. این عناوین شامل Death Stranding، God of War، Marvel’s Spider-Man، Mortal Kombat 11، و… خواهند بود. PS Plus Extra هم ماهیانه ۱۲.۹۹ دلار است.
  • پلی استیشن پلاس Premium مزایای دو مورد قبلی را شامل می‌شود. اما تا ۳۴۰ بازی اضافی شامل عناوین PS3 که در cloud streaming در دسترس هستند نیز به آن اضافه می‌شود. همچنین بازی‌های کلاسیک موجود برای پخش و دانلود از نسل‌های اصلی PlayStation، PS2 و PSP را در دسترس شما قرار می‌دهد. بعبارتی Premium دسترسی استریم ابری را برای بازی‌های اصلی PlayStation، PS2، PSP و PS4 ارائه می‌کند. علاوه بر این، اعضای Premium با ۱۵.۹۹ دلار می‌توانند به نسخه‌های آزمایشی بازی دسترسی داشته باشند و به آن‌ها اجازه می‌دهند بازی‌های انتخابی را قبل از خرید امتحان کنند.
سرویس PlayStation Spartacus در ماه ژوئن

از ماه ژوئن PlayStation Now دیگر به عنوان یک سرویس مستقل در دسترس نخواهد بود. مشتریان PlayStation Now نیز بدون هزینه اضافی به PS Plus Premium منتقل خواهند شد. خرید PS5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top