skip to Main Content
ساخت بازی جدید Star Wars توسط Skydance New Media

ساخت بازی جدید Star Wars توسط Skydance New Media

Lucasfilm Games و Skydance New Media از «بازی اکشن ماجراجویی سینمایی» جدید در دنیای جنگ ستارگان رونمایی کردند. طبق گزارشات بازی جدید Star Wars که با اسم رمز Project Walton شناخته می شود با حضور AMY HENNIG در دست ساخت است. گفته می‌شود که این بازی احیای پروژه Ragtag است. پروژه ای که قبل از تعطیلی استودیو در سال ۲۰۱۷ توسط Visceral Games در حال توسعه بود و این پروژه در سال ۲۰۱۹ لغو شد.

علاوه بر این، همچنین گفته شده است که بازی بر اساس دوران اتحاد شورشیان ساخته خواهد شد که به عنوان دوران کلاسیک نیز شناخته می شود. که در آن سه گانه اصلی (قسمت IV یک امید جدید، اپیزود پنجم امپراتوری ضربه می زند، و اپیزود ششم بازگشت جدی) صورت گرفت. شایان ذکر است که Project Ragtag دقیقاً قبل از قسمت پنجم The Empire Strikes Back نیز ساخته شده بود. این خبر باید تعدادی از طرفداران را هیجان زده کند زیرا بسیاری مشتاقانه منتظر پروژه لغو شده بازی‌های Visceral بودند.

هنیگ، رئیس Skydance New Media می‌گوید: «من اغلب توضیح داده‌ام که چگونه دیدن جنگ ستارگان در سال ۱۹۷۷ اساساً مغز ۱۲ ساله من را دوباره سیم‌کشی کرد و زندگی خلاقانه و آینده‌ام را شکل داد. “من خوشحالم که دوباره با Lucasfilm Games کار می کنم تا داستان های تعاملی را در کهکشانی که دوست دارم تعریف کنم.”

ساخت بازی جدید Star Wars توسط Skydance New Media

لوکاس‌فیلم گیمز و اسکای‌دنس نیز سه‌شنبه اعلام کردند که یک بازی جنگ ستارگان جدید در Skydance New Media در حال توسعه است. این استودیو پروژه بدون عنوان جنگ ستارگان خود را به عنوان یک بازی اکشن ماجراجویی سینمایی غنی با داستانی اصلی توصیف می کند. اما جزئیاتی را فاش نکرد. هیچ عنوان، تاریخ انتشار یا پلتفرم اعلام نشده است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top