skip to Main Content
رکورد فروش بالای Elden Ring

رکورد پرفروش‌ترین بازی ۲۰۲۲ تاکنون دست Elden Ring است

این بازی From Software که در ۲۵ فوریه منتشر شد، هم به عنوان پرفروش ترین عنوان ماه فوریه و هم در سال ۲۰۲۲ تا به امروز معرفی شد. از نظر میزان فروش دلاری نیز رتبه‌های بالایی کسب کرد. همچنین این بازی تنها در یک ماه اول آنقدر فروش بالایی داشته که توانسته در لیست پرفروش ترین بازی های ۱۲ ماه اخیر ایالات متحده جایگاه پنجم را کسب کند. فروش ماه اول این بازی تنها با فروش ماه اول یک بازی دیگر قابل مقایه است. یعنی Call of Duty: Vanguard که در سال گذشته نوامبر ۲۰۲۱ منتشر شد.

همچنین این بازی در همین اوایل کار توانسته آنقدر محبوبیت به دست بیاورد که در استیم نیز رکوردار باشد. با نزدیک یک میلیون بازیکن همزمان، جایگاه ششم بازی‌ها در تعداد بازکنان همزمان را دارد. Horizon Forbidden West که یک هفته زودتر از Elden Ring منتشر شد نیز دومین بازی پرفروش ماه گذشته در ایالات متحده بود.

الدن رینگ پرفروش‌ترین بازی ماه فوریه در پلتفرم‌های Steam و Xbox در ایالات متحده بود. البته که در کنسول‌های بازی پلی استیشن پس از انحصاری Horizon Forbidden West در جایگاه دوم فروش قرار گرفت. هورایزن جدید یک انحصاری بسیار مورد انتظار بود که با گرافیک خیره کننده‌ای عرضه شد و بین طرفداران انحصاری‌های سونی فروش بالایی داشت. اما از نظر نمرات منتقدین و نظرات گیمرها و همچنین فروش بازی در کل پلتفرم‌ها، Elden Ring تا کنون دائما در حال رکورد زدن بوده است. ( بازی Elden Ring برای PS5 )

رکورد فروش بالای Elden Ring

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top