skip to Main Content
راهنمای خرید بازی کارکرده PS4

راهنمای خرید بازی کارکرده PS4

این روز ها به دلیل قیمت بسیار بالای دیسک های اورجینال تقریبا گیمرهای ایرانی به بازی های کارکرده پلی استیشن و اکانت هکی رو اورده اند. خرید این دیسک ها اقلب با مشکلاتی مانند احتمال تقلبی بودن دیسک یا خرابی دیسک رو به رو هست چرا که دیگر پلمپ شرکت و نشانه های دیگر برای اطمینان مشتری وجود ندارند. اما با کمی دقت میتوانید بهترین خرید ممکن را در این زمینه داشت. در این مطلب برای راهنمای خرید بازی کارکرده PS4 و دیسک های دست دوم نکاتی را به شما میگوییم.

نکاتی برای خرید ایمن تر دیسک دست دوم و بازی های کارکرده PS4

برای خرید بازی PS4 کارکرده باید نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:


راهنمای خرید بازی کارکرده PS4

۱. تمامی بازی های اورجینال در داخل پکیج های پلاستیکی خود هستند. قطعا دلیل این امر برای شما اشکار است. بازی های کارکرده این پکیج پلاستیکی را ندارند. این پکیج ها نشان دهنده ی این است که محتویات داخل پکیج کامل است. این محتویات میتواند شامل کد های مختلف بازی که معمولا درجعبه ی بازی ها هستند باشد.

این کد ها در بازی میتواند سلاح های جدید یا dlc های مختلف و season pass را شامل شود. اگر شما میخواهید بازی کارکرده ای را بخرید باید قید داشتن این کدها را بزنید چون معمولا آن ها قبلا استفاده شده اند.

۲. یکی دیگر از نکات راهنمای خرید بازی کارکرده PS4 این است که دیسک های استفاده شده معمولا خط و خراش دارند و این خط ها میتواند عمر بازی های کارکرده را کاهش دهد. البته اگر این دیسک های کار کرده دچار مشکل در اجرا باشند میتوانید ان ها را به فروشنده نشان دهید و درخواست تعویض یا مرجوع نمایید.

۳. شاید بزرگ ترین تفاوت بین بازی های اورجینال و کارکرده قیمت آنها باشد. قیمت این بازی ها نصف و یا دو سوم قیمت اورجینال آن میباشد.

۴. برای خرید بازی دست دوم فقط کافیست قبل از هرچیز جعبه را باز کنید و دیسک داخل جعبه را با جعبه تطابق بدهید. دیسک ها دارای چاپ با کیفیتی هستند و ریجن بازی بر روی آن ها نمایش داده شده است. اگر غیر از این را مشاهده کردید احتمالا دیسک تقلبی خواهد بود.

امیدوارم راهنمای خرید بازی کارکرده PS4 و دیسک های دست دوم بتواند به شما در تهیه بازی های پلی استیشن کمک کند. همچنین برای شناخت و انتخاب بهتر سبک های مختلف و انواع بازیهای ویدیویی می‌توانید از مطلب راهنمای خرید بازی PS4 کمک بگیرید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top