skip to Main Content
توقف پشتیبانی از PS4 تا قبل از سال 2025

توقف پشتیبانی از PS4 تا قبل از سال ۲۰۲۵

به نظر می‌رسد باید قبل از سال ۲۰۲۵ سراغ PS5 برودید، زیرا سونی به طور رسمی این زمان را برای خداحافظی با PS4 اعلام کرده است. سونی در یک گزارش مالی اعلام کرد که قصد دارد عرضه بازی‌های PS4 را تا سال ۲۰۲۵ کاهش دهد.. این شرکت فاش کرده است که در حال برنامه ریزی برای پایان دادن به کنسول پلی استیشن ۴ است. این کنسول به قدری برای سونی موفق بوده است که آن را برای مدت طولانی‌تر از آنچه بسیاری انتظار داشتند، در دست تولید و بعد پشتیبانی نگه داشت.

PS4 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و نه تنها به یکی از موفق ترین کنسول های سونی تبدیل شد، بلکه یکی از پرفروش ترین پلتفرم های بازی های ویدیویی هم بود. با وجود این، سونی اکنون به دنبال فروش PS5 به عنوان دستگاه اصلی خود است. به این معنی است که PS4 به طور طبیعی به پایان خود نزدیک می شود. این بدان معنا نیست که بازی‌های قدیمی PS4 دیگر قابل خرید نخواهند بود. اما سونی به وضوح قصد دارد با کاهش انتشار عناوین جدید در این کنسول این کار را انجام دهد.

توقف پشتیبانی از PS4 تا قبل از سال 2025

در کل با توجه به اینکه PS5 تمرکز اصلی سونی در سال‌های آینده خواهد بود، این موضوع نباید تعجب‌آور باشد. با این وجود، شایان ذکر است که در همین لحظه، PS4 پلتفرمی است که سونی همچنان در حال ساخت و انتشار بازی برای آن است. با توجه به کمبود و قیمت خرید PS5 حتی با گذشت ۱۸ ماه از عرضه آن، هنوز تعداد زیادی بازیکن PS4 وجود دارند. پس هم باید از آنان پشتیبانی شود هم نمیتوان از درآمد حاصل از آنها چشم پوشی کرد. اما در سال های آینده، سونی بالاخره اعلامیه بزرگ تری را در رابطه با PS4 و پایان رسمی چرخه عمر آن اعلام خواهد کرد.

2 دیدگاه

    1. سلام دوست عزیز
      معیار انتخاب متفاوته و خب قطعا خودتون در نهایت تصمیم گیرنده هستید
      اما به نظر ما خیر.. ps5 یا سری اس و ایکس گزینه های بهتری هستند.. با این قیمت ps4 دیگه واقعا توجیهی نداره خریدش.. مخصوصا وقتی که دیگه به مرور پشتیبانی هاش قراره قطع شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top