skip to Main Content
تاریخ عرضه F1 22

تاریخ عرضه F1 22 و جزئیات جدیدی از فرمول یک جدید

سری جدید بازی های فرمول یک EA Sports یعنی F1 22 در روز اول ماه جولای برای PS5 و PS4 عرضه خواهد شد. EA Sports به تازگی F1 22 را به عنوان جدیدترین مسابقه فرمول یک با مجوز رسمی از Codemasters معرفی کرده است. اکنون مشخص شده که در ۱ جولای ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. این عنوان جدید نشان دهنده تغییرات بزرگ در مسابقات ورزشی فرمول یک برای این فصل است.

تغییر بزرگ عنوان F1 در این فصل، خودروی جدید طراحی شده آن است که به طور خلاصه، به منظور هیجان‌انگیزتر کردن و رقابتی‌تر کردن مسابقات بازسازی شده است. این خودروها به طور طبیعی همراه با تمام رانندگان و تیم هایی که انتظار دارید در  بازی F1 22  حضور خواهند داشت. طبق بیانیه مطبوعاتی، چیزهای بیشتری مانند جایزه بزرگ میامی، مسابقات اسپرینت و یک حالت بازی جدید به نام F1 Life برای علاقه مندان وجود دارد. هدف این حالت جدید به تصویر کشیدن سبک زندگی مجلل موفق ترین رانندگان موتوراسپرت است.

همچنین می توانید از طریق گیم پلی یا از طریق Podium Pass و فروشگاه درون بازی کسب درآمد کنید. مدل فیزیک برای تنظیم اتومبیل های جدید تنظیم شده است و گزینه های جدیدی در طول راه اندازی مسابقات برای تنظیم بیشتر بازی وجود دارد. Immersive و Broadcast از جمله گزینه‌های جدید هستند که مهارت‌]ای مختلف شما مانند ایمنی را افزایش خواهند داد. یک نکته جالب این است که در رایانه‌های شخصی، بازی از هدست های واقعیت مجازی مختلفی پشتیبانی می کند، اما در پلی استیشن فعلا خبری از PlayStation VR نیست.

تاریخ عرضه F1 22

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top