skip to Main Content
اطلاعات تازه از God of War Ragnarok

اطلاعات تازه از God of War Ragnarok

بازی God of War Ragnarok برای عرضه در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ میلادی برنامه ریزی شده است. اما احتمال زیاد تا زمان انتشار بازی انحصاری Horizon Forbidden West به  فروشگاه ها در ماه فوریه شاهد اعلام تاریخ دقیق انتشار بازی خدای جنگ جدید نخواهیم بود. بیشتر گیمر ها بر این باور هستند که شرکت سونی چند ماه بعد از انتشار بازی هورایزن فوربیدن وست، بازی God of War جدید را عرضه کند. در نتیجه  به احتمال خیلی زیاد، بازی God of War Ragnarok احتمالا در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.  حساب توئیتر PlayStation Game Size اعلام کرده است : در پایگاه داده پلی استیشن ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برای انتشار بازی God of War Ragnarok برای PS5 تعیین شده است.

اما با این حال که منطقی به نظر میرسد این احتمال هم وجود دارد که شرکت سونی تاریخ یادشده را به‌عنوان Placeholder ثبت کرده باشد. استودیو سانتا مونیکا قبلا با آپدیت صفحه‌ی God of War Ragnarok در فروشگاه پلی استیشن اطلاعات داستانی جدیدی از بازی را به اشتراک گذاشت. در این بازی کریتوس و آترئوس ماجراجویی‌هایی را در سراسر ۹ قلمرو آغاز می‌کنند. در طرف مقابل سربازهای ارتش آسگارد برای جنگ و فرا رسیدن رگناروک آماده می‌شوند. کاراکترهای اصلی داستان می‌خواهند تیر، ایزد جنگ در اساطیر نورس و متحدان دیگری از سراسر قلمروها را گرد هم بیاورند تا با دشمنان مهیب در هیبت خدایان و هیولاهای اسکاندیناوی مقابله کنند.

آترئوس در پی کسب اطلاعات بیشتری از لوکی و پیش‌گویی‌های موجود است. کریتوس که این خواسته را تاب نمی‌آورد، باید بین «گرفتار ماندن در ترسِ تکرار اشتباهاتش» و «رهایی یافتن از گذشته برای تبدیل شدن به پدر مورد نیاز آترئوس» یکی را برگزیند.  بازی God of War Ragnarok در زمان عرضه  به صورت انحصاری برای کاربران کنسول‌های پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ قرار می‌گیرد.

اطلاعات تازه از God of War Ragnarok

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top