skip to Main Content
اشتراک خانوادگی گیم پس

اشتراک خانوادگی گیم پس تا پایان امسال فعال خواهد شد

برد سامز روزنامه نگار گفته است که طبق گزارشات برنامه Xbox Game Pass Family Plan برای پاییز ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است. او اعلام کرده که ممکن است حتی این برنامه در تعطیلات پایان سال فعال شود. به غیر از اینکه تا پایان سال این اتفاق حتما خواهد افتاد؛ اما این برنامه زمانی قطعی نیست و میتواند زودتر هم اجرا شود. مدت زیادی است که مایکروسافت در حال آماده سازی یک پلن اشتراک خانوادگی برای Xbox Game Pass است. و در نهایت منبع مورد اعتمادی مانند Jez Corden از Windows Central در اوایل این ماه گزارش داد که این پلن در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

طبق گزارش کوردون : «به خاطر داشته باشید، خیلی چیزها تغییر می کنند. بسیاری از زمان‌های اعلام شده دستخوش تغییر می‍شوند. اما هدف اولیه این پبن سال جاری است” باید دید آیا تاخیر یا تغییری در نحوه عملکرد سرویس وجود دارد یا خیر! کوردن اعلام کرده است که پلن خانوادگی به حداکثر پنج بازیکن اجازه می‌دهد از یک اشتراک به کل کتابخانه Game Pass دسترسی داشته باشند. این اتفاق می‌ـواند تحولی بزرگ در گیم پس باشد. همچنین انگیزه جدیدی برای خرید ایکس باکس شود.

البته اینکه آیا این طرح به تنهایی برای Xbox Game Pass Ultimate اعمال می شود یا برای هر پلتفرم مجزا خواهد بود مشخص نیست. مایکروسافت هنوز به طور رسمی جزئیات برنامه Family Plan را اعلام یا تایید نکرده است. شاید در حال آماده سازی اعلامیه‌ای برای نمایشگاه خود در ماه ژوئن باشد.

اشتراک خانوادگی گیم پس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top