skip to Main Content
معرفی F1 Manager 2022

استودیو Frontier از بازی F1 Manager 2022 رونمایی کرد

مجموعه Formula 1 و استودیو Frontier Developments از F1 Manager 2022 رونمایی کردند که قرار است در تابستان ۲۰۲۲ منتشر شود. این عنوان اولین بازی شبیه‌سازی مدیریت فرمول یک به عنوان بخشی از یک توافق رسمی بلند مدت با مجموعه فرمول یک برای ساخت فرنچایزهای آن است. قرار است تابستان امسال یک شبیه سازی مدیریتی در سری مسابقات محبوب و پرطرفدار. F1 Manager 2022 روی پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس راه‌اندازی شود. هم‌زمان برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، هم از طریق استیم و هم از فروشگاه اپیک گیمز نیز در دسترس خواهد بود.

در اولین ورودی از این سری بازی های هیجان انگیز، به عنوان مدیر تیم انتخابی خود رانندگان، مهندسان و طرفداران خود را در مسابقات قهرمانی F1 2022 هدایت کنید. این بازی به شما این شانس را می دهد که تمام جنبه های هدایت تیم خود را برای رسیدن به موفقیت در اختیار داشته باشید. بازی تجربه‌ای چالش برانگیز را برای طرفداران جدید و قدیمی مسابقات ماشین ارائه می‌کند. در عین حال پیچیدگی‌های معتبرترین برند مسابقه‌ای جهان را شرح می‌دهد. همچنین دارای مجوز فرمول یک و سری های توسعه فرمول ۲ و فرمول ۳ است. ( بازی F1 Manager 2022 برای PS5 )

در بازی F1 Manager 2022 برای PS5شما می‌ـوانید ماشین‌ها و امکانات مسابقه را ارتقا دهید، رانندگان و مهندسان را استخدام کنید، بودجه‌ها و خواسته‌های راننده‌ها را تنظیم کنید، و وقتی آخر هفته مسابقه شروع شد، آرام باشید و با تصمیمات حیاتی و مهم تیم خود را تا پیروزی برنده کنید. البته تفاوت اصلی آن با بازی فرمول یک Codemasters این است که شامل کنترل دستی رانندگی نمی‌شود.

معرفی F1 Manager 2022

F1 Manager 2022 اولین بازی ویدیویی ورزشی دارای مجوز رسمی فرمول یک است که توسط Frontier توسعه داده و منتشر شده است. این استودیو اخیراً بازی Jurassic World Evolution 2 و Elite Dangerous: Odyssey را در سال ۲۰۲۱ ارائه کرده است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top