skip to Main Content
اخبار تازه از بازی Elden Ring

اخبار تازه از بازی Elden Ring

۲ ماه تا عرضه‌ی بازی Elden Ring و استودیو FromSoftware تاریخ پری‌لود و حجم نسخه‌ی پلی استیشن ۵ این بازی جهان‌باز اکشن نقش‌آفرینی مشخص کرد. بازی الدن رینگ برای انتشار در تاریخ ۶ اسفند برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است.

حجم دانلود: ۴۴.۴۷۲ گیگابایت (بدون بسته‌ی به‌روزرسانی روز اول)

زمان پری‌لود: ۲۳ فوریه ۲۰۲۲

کاربران کنسول پلی استیشن ۵ دو روز فرصت دارند تا بازی Elden Ring را دانلود کنند. ( بازی Elden Ring برای PS5 )

همچنین جرج آر. آر. مارتین نویسنده کتاب بازی تاج و تخت و کتاب نغمه‌ای از یخ و آتش به ‌تازگی در وبلاک شخصی درباره کار خود برای بازی Elden Ring صحبت کرد. یادآوری کرد زمانی را که هیدتاکا میازاکی از فرام‌ سافتور برای ساخت یک جهان فانتزی درون بازی با او تماس گرفته بود و نیاز کمک برای ساخت بازی داشت، او علاقه ای به بازی‌های ویدیویی نداشت اما توانایی رد این پیشنهاد بسیار جالب را هم نداشت.

اخبار تازه از بازی Elden Ring

«میازاکی و تیم او از استودیو فرام سافتور کارهای پیشگامانه‌ای را با آثار هنری جذاب انجام می‌دادند و چیزی که از من می‌خواستند فقط کمی جهان‌سازی بود؛ دنیایی عمیق، تاریک و طنین‌انداز که به‌عنوان یک پایه برای بازی در حال ساخت آن‌ها عمل کند. همان‌طور که می‌دانید من عاشق خلق جهان‌ها و نوشتن تاریخ خیالی هستم. بنابراین من کار خود را انجام دادم و آن را تقدیم دوستان جدیدم در ژاپن کردم. آن‌ها کار را از آن‌جا به بعد ادامه دادند و سال‌ها گذشت. بازی‌های ویدیویی این روزها به بزرگی فیلم‌ها هستند؛ درواقع بزرگ‌تر. ساخت آن‌ها نیز به همان اندازه طول می‌کشد»

او همچنین اشاره کرد که «بازی‌های ویدیویی به بزرگی فیلم‌ها هستند؛ درواقع بزرگ‌تر»

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top