skip to Main Content
احتمال ورود اپل به بازار کنسول‌های بازی

احتمال ورود اپل به بازار کنسول‌های بازی

شایعه جدیدی در مورد اپل منتشر شده است که به برخی از برنامه های آینده آن اشاره می کند. این شرکت ظاهراً به بازار کنسول های بازی ویدیویی چشم دوخته است و ظاهراً حتی سعی کرده است مهندسانی را از مایکروسافت ایکس باکس بیاورد. در آخرین پادکست Xbox Two در یوتیوب Jez Corden نویسنده Windows Central اطلاعات جالبی را به اشتراک گذاشت. او اظهار داشت که منبع کاملاً قابل اعتماد نیست و او در حال حاضر هیچ مدرک یا سند خاصی برای حمایت از آن ندارد. با این حال، اگر این شایعه ذره‌ای درست باشد. خبر بزرگی برای صنعت بازی است.

کوردن اظهار کرد: مدتی است که می‌شنوم که اپل مهندسان سابق Xbox را برای ساختن کنسول خود استخدام کرده است. از طرفی مدت‌هاست شنیده‌ام که اپل در حال کاوش در ساخت یک کنسول بازی ویدیویی است. نمی‌دانم که اصل قضیه درباره گیمینگ واقعیت مجازی است یا چیزی مربوط به متاورس یا چیزی شبیه به آن خواهد بود. اما می‌دانم برخی از مهندسانی که اپل از آنها استفاده کرده است افرادی هستند که خروج آنها از مایکروسافت به این دلیل بود که آنها می خواستند کنسول خودشان را بسازند.

در هر صورت، این شرکت در سال های اخیر از طریق Apple Arcade سهم خود را در بازار گیمینگ افزایش داده است. از آنجایی که همه بازی‌های Apple Arcade در حال حاضر در Apple TV قابل اجرا هستند، این شرکت در حال حاضر یک تجربه کنسول‌مانند دارد. فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا با ساخت یک کنسول تجربه بیشتری در آن قلمرو کسبخ واهد کرد یا خیر! البته که این هنوز یک گزارش تأیید نشده است. ( خرید Xbox )

احتمال ورود اپل به بازار کنسول‌های بازی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top