skip to Main Content
آیا احتمال عرضه God of War Ragnarok برایPC هست؟

آیا احتمال عرضه God of War Ragnarok برایPC هست؟

همچنان تاریخ انتشار دقیقی از بازی God of War Ragnarok برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ اعلام نشده است. اما برخی از کاربرها درباره‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی بحث می‌کنند. قطعا دلیل این اتفاق، عرضه بازی God of War برای کاربران پی سی است که در تاریخ ۲۴ دی ماه در دسترس قرار گرفت. در طول مصاحبه ای با گیم اینفورمر، از کوری بارلوگ پرسیده شد که آیا زودتر از چهارسال پس از عرضه رگناروگ، شاهد پورت این بازی روی کامپیوتر خواهیم بود یا خیر؟ کوری بارلوگ در جواب به این سؤال اعلام کرد:

 «من هیچ آگاهی از این موضوع ندارم. در حال حاضر ما فقط روی یک بازی به ‌صورت همزمان کار می ‌کنیم و قدم به قدم با هم سراغ تصمیم‌گیری می‌رویم. برای‌ مثال از خود می ‌پرسیم که آیا این بهترین کاری است و در ادامه به مواردی مثل این می‌رسیم که آیا مردم از آن لذت می‌برند؟ آیا کار را به درستی انجام دادیم؟ آیا موردی وجود دارد که آن را به اشتباه انجام داده باشیم؟ در آینده اگر مجددا بخواهیم این کار را انجام دهیم، در راستای بهتر شدن آن می‌توانیم چه کار کنیم؟ می ‌نگریم. با این‌ حال در آخر تصمیم‌ گیری نهایی با سونی است».

بارلوگ یکی از بزرگ‌ترین پشتیبان‌های عرضه‌ی بازی God of War برای کامپیوتر بود. در حالی که بسیاری از استودیو ها دنبال توسعه بازی God of War Ragnarok برای PS4 بودند، او بارها به سونی پیشنهاد پورت PC این بازی را داده بود. همچنین او در این‌ باره اشاره کرد: «ما همچنان به‌عنوان یک شرکت و استودیو مجزا در حال بررسی این موضوع و استراتژی پیرامون آن هستیم»

آیا احتمال عرضه God of War Ragnarok برایPC هست؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top