skip to Main Content
آپدیت های جدید استیم دک برای نصب ویندوز 11

آپدیت های جدید استیم دک برای بهبود کاربری و نصب ویندوز ۱۱

ولو به روزرسانی‌های نرم افزاری جدیدی را برای کنسول جدید خود یعنی ” استیم دک ” منتشر کرده که شامل بهبود صفحه لمسی، کیبورد، کالیبریشن جوی استیک ها و نصب ویندوز ۱۱ می‌باشد. همچنین برخی از باگ‌ها را نیز برطرف می‌کند. آپدیت سیستم عاملی فعلا نسخه بتا بوده و نهایی نشده است. این آپدیت پشتیبانی از fTPM را اضافه می کند که نصب ویندوز ۱۱ را ممکن می سازد. از طرفی یک به‌روزرسانی رسمی که دارای تعدادی ویژگی‌ها و بهبودها می‌باشد نیز اضافه شده است.

در آپدیت رسمی جدید سازگاری Steam Deck را با ورودی های Type-C و PSUs بهبود بخشیده. همچنین میتوانیم انتظار عمر باتری بهتری را داشته باشیم. یکی دیگر از ویژگی های جالبی که با به روز رسانی رسمی ارائه می شود، اضافه شدن پشتیبانی از تایپ دوگانه ترک پد برای تایپ همزمان با هر دو ترک پد است. هنگامی که صفحه کلید روی صفحه در SteamOS ظاهر می شود، دو مکان نما روی صفحه نمایش خود دریافت می کنید تا ببینید کجا تایپ می کنید.

یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده در آپدیت رسمی، گزینه های کالیبراسیون برای جوی استیک های Steam Deck و همچنین کنترلرهای خارجی است. اکنون می‌توانید مناطق دقیقی را برای جوی استیک‌های چپ و راست تنظیم کنید، همچنین قدرت لمسی را برای ترک‌پد راست و چپ تنظیم کنید. این ویژگی به شدت در بهبود کاربری دستگاه موثر است. همچنین اکنون می‌توانید جوی استیک‌ها را روی گیم‌پدهای خارجی نیز کالیبره کنید. البته ویژگی های جزئی دیگر نیز در این آپدیت وجود دارند که همیت کمتری دارند و ما به آنها نمی‌پردازیم.

آپدیت های جدید استیم دک برای نصب ویندوز 11

از آنجایی که مایکروسافت ماژول TPM را برای نصب سیستم عامل جدید ویندوز ۱۱ خود الزامی کرده است پشتیبانی جدید fTPM به استیم دک افزوده شده. اما همانطور که می‌دانید این آپدیت نسخه بتا بوده و هنوز در حال آزمایش است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top