skip to Main Content
بهبود تراشه سری ایکس

گزارشات غیر رسمی از بهبود تراشه سری ایکس مایکروسافت

گزارشات غیر رسمی حاکی آن است که مایکروسافت در حال کار بر روی یک “تراشه کوچکتر و کم مصرف تر” برای Xbox Series X است. براد سامز، روزنامه‌نگاری که به خاطر افشای مشخصات ایکس باکس سری ایکس قبل از اعلام رسمی آن شهرت دارد؛ در یک پرسش و پاسخ YouTube از این این به روزرسانی سخن گفت. البته سامز هیچ مدرک محکمی ارائه نداد، بنابراین هیچ چیز این اخبار رسمی نیست. اما سخنان او در محافل بازی و فناوری بسیار مورد قبول است و سابقه بسیار مناسبی در مورد سری X دارد. بنابراین نمیتوان به آن بی توجه بود.

سامز گفت: “مایکروسافت همیشه به دنبال تجدید نظر در سخت افزار است. مایکروسافت همیشه در حال کار بر روی ساخت تراشه های خنک تر و کارآمدتر است. زیرا این کار هزینه تولید را کاهش می دهد. من معتقدم مایکروسافت در حال کار بر روی یک تراشه کوچکتر و کم مصرف تر است. البته از این اتفاق بسیار مطمئن هستم.” سامز بر این باور است که مصرف‌کنندگان حتی متوجه جایگزینی تراشه‌های «بهبود یافته» هم نخواهند شد.

در حالی که در موجودی کنسول‌های نسل نهم همچنان با کمبود مواجه هستیم، به نظر می رسد که مایکروسافت فرصت بهتری برای تکمیل موجودی دارد. برخلاف پلی اسیتشن ۵، کنسول های Xbox Series به طور منظم در فروشگاه رسمی مایکروسافت موجود هستند. به همین علت فروش ماهانه کنسول های ایکس باکس series در اروپا برای اولین بار در ماه فوریه بیشتر از پلی استیشن ۵ بود. اما اگر مایکروسافت بخواهد به یک تراشه اصلاح‌شده روی بیاورد، قطعا می‌تواند قدرت فروش ایکس باکس سری ایکس را از این هم بیشتر کند.

بهبود تراشه سری ایکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top