skip to Main Content
گرافیک باورنکردنی Horizon Forbidden West

گرافیک باورنکردنی Horizon Forbidden West روی PS5

این بازی یکی از موردانتظارترین بازی‌های PS5 است و در نهایت قرار است فردا عرضه جهانی شود. همچنین به خاطر گرافیک و گیم‌پلی فوق‌العاده‌اش به شدت در فروم‌های وب و فضای مجازی و کل اینترنت دارند درباره‌اش بحث می‌کنند که واااای عجب چیز خفنیه!! البته داغ‌ترین بحث حول و حوش این بازی در توییتر از توییت یکی از گیمرهای معروف شروع شد. اون کاراکتر اصلی بازی رو بخاطر موهای صورتش مسخره کرده بود. از شدت گرافیک بسیار بالای بازی، حتی پرزهای روی صورت شخصیت زن بازی نیز به خوبی قابل مشاهده‌اند. و این مورد با یک شوخی یک بحث داغ را راه انداخت. اما در نهایت گذشته از شوخی‌ها تقریبا در تمام موارد صحبت از شدت واقعیت‌گرایی گرافیک بازی است.

در واقع، سازنده Guerrilla به مدل‌های شخصیت‌ها در Horizon Forbidden West آنقدر افتخار می‌کند که این جزئیات خاص را در وب‌سایت پلی‌استیشن بیان کرده است. توسعه‌دهنده می‌گوید : «هر نسل از کنسول‌ها قدرت بیشتری به همراه می‌آورد که به ما امکان می‌دهد چند ضلعی‌های متراکم‌تر را به مدل‌های کاراکتر خود اضافه کنیم. بنابراین می‌توانیم جزئیات ریزتری مانند وزش پرزهای هلویی صورت، خطوط صاف، یا جزئیات بافت ظریف‌تر و بیان دقیق مواد را دز تصاویر ایجاد کنیم.”

در نهایت چیزی که امروزه به دست ما رسیده یک گرافیک فوق العاده خیره کننده و چشم نواز است که با گیم پلی قوی تلفیق شده است. گرافیک این بازی روی پلی استیشن ۵ آنقدر خوب است که حتی به برخی از گیمرهای بی تجربه نیز نحوه عملکرد چهره ها را در بازی آموزش می دهد. این بازی به زودی در فروشگاه هزارتو از لینک ” بازی Horizon Forbidden West برای PS5 ” قابل مشاهده و خرید خواهد بود.

گرافیک باورنکردنی Horizon Forbidden West

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top