skip to Main Content
اخبار Street Fighter 6

پلتفرم‌های Street Fighter 6 برای انتشار در سال ۲۰۲۳ مشخص شدند

تریلر جدید CAPCOM از Street Fighter 6 تایید می کند که دنباله این بازی مبارزه‌ای با چاشنی ماجراجویی در سال ۲۰۲۳ منتشر می شود. تریلر گیم پلی آن در روز پنجشنبه نمایش داده شد. این تریلر انتشار بازی در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم های PS5، PS4، Xbox Series X|S و PC را نیز تایید کرد.

کپکام گفت: Street Fighter 6 با استفاده از موتور اختصاصی RE کپکام دارای سه حالت بازی متمایز از جمله Fighting Ground، World Tour و Battle Hub است. این تجربه همچنین شامل ویژگی‌های گیم‌پلی جدید ابتکاری، بعلاوه جلوه‌های بصری بهبود یافته برای تمام لحظات بازی است. SF6 همچنین دارای اولین ویژگی تفسیری Real-Time در این دنبالع است که با زیرنویس به ۱۳ زبان پشتیبانی می‌شود.

اخبار Street Fighter 6

علاوه بر نوآوری‌های جدید در گیم‌پلی، با ترکیب حالت‌های اصلی از عناوین قبلی ( از جمله حالت Arcade، مسابقات آنلاین، حالت آموزش، مبارزات محلی در مقابل نبردها و… ) به جذابیت تجربه‌ی Fighting Ground از آنچه طرفداران در مورد فرنچایز انتظار دارند، اضافه می‌کند. از جنگجویان جهان نمادین اولیه تا جدیدترین آنها در نسخه پنجم، قرار است در بازی Street Fighter 6 برای PS5 حضور داشته باشند. در نتیجه بازیکنان طیف وسیعی از سبک ها و مهارت های مبارزه را خواهند داشت.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top