skip to Main Content
معرفی رسمی Star Wars Jedi: Survivor

معرفی رسمی Star Wars Jedi: Survivor توسط الکترونیک آرتز

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، الکترونیک آرتز رسماً Star Wars Jedi: Survivor را با یک تیزر تریلر معرفی کرد. این بازی که قرار است در سال ۲۰۲۳ برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شود، دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است. این بازی یک عنوان سوم شخص، اکشن ماجراجویی مبتنی بر روایت خواهد بود. وقایع آن پنج سال پس از وقایع نسخه قبلی که در ۲۰۱۹ عرضه شد آغاز می‌شود.

شخصیت اصلی داستان، کال کستیس، یکی از آخرین جدای‌های باقی‌مانده در کهکشان، همراه با دستیار مورد اعتماد خود BD-1، باید مهارت‌های جدیدی کسب کند. باید ارتباط خود را با قدرتمندان تقویت کند تا در تعقیب امپراطور از همه جلوتر باشد. کارگردان بازی Fallen Order، استیگ آسموسن، که قبل از پیوستن به Respawn، مدیر خلاق God of War 3 در سونی سانتا مونیکا بود، مشغول ساخت این دنباله شده است.

آسموسن گفت: «قبل از تکمیل بازی STAR WARS Jedi: Survivor برای PS5 تیم ما برررسی‌هایی داشت که ببیند چگونه می‌توان ماجراجویی بیشتری را برای Cal، BD و دیگران به این فرنچایز آورد.» افزود : ” ما از فناوری پیشرفته برای ایجاد مبارزات جدی‌تر و داستان‌سرایی سینمایی پویاتر استفاده می‌کنیم. تا بتوانیم داستان Cal را در حالی که بالغ می‌شود و در دوران تاریک زنده می‌ماند گسترش دهیم. “

معرفی رسمی Star Wars Jedi: Survivor

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top