skip to Main Content
ماد جدید Red Dead Redemption 2

ماد جدید Red Dead Redemption 2

یکی از قابلیت هایی که بازیکنان رد دد همیشه در جست و جوی آن بودند به این بازی اضافه شد. در این ماد جدید شما می توانید سگی را به عنوان دوست خود همراه داشته باشید. بازی جذاب رد دد یک بازی اپن ورد است که بازیکن در نقش آرتور مورگان است. با توجه به این که ماموریت های آرتور اغلب به تنهایی انجام می شود ، حضور یک دوست همراه مانند یک سگ در بازی این تنهایی را جبران می کند. این ماد توسط PCGamesN کشف شده است و توسط مادساز معروف با نام  Shtivi ساخته شده است.

در ماد Dog Companion علاوه بر گشت و گذار با حیوان خود ، می توانید از کمک هایش نیز استفاده کنید و با او تعامل داشته باشید. همانطور که از بازی واقع گرایانه رد دد انتظار می رود با قوی کردن ارتباط خود با سگ می توانید او را به همراه داشته باشید و به سوت آرتور ری اکت نشان می دهد. در حمله ها و جنگ ها با شما همراه است و به یاری شما می آید و در شکار در پیدا کردن رد حیوانات کمک بزرگی برای پلیر محسوب می شود. همچنین اگر به شما حمله شود نیز واکنش خواهد داد و برای دفاع از شما فعالیت می کند.

وقتی یک سگ را برای همراهی با خود در نظر می گیرید hp bar سگ نیز به صفحه بازی اضافه می شود و باید به سلامتی او نیز اهمیت دهید و مسئولیت آن را بپذیرید. ( بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4 )

ماد جدید Red Dead Redemption 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top