skip to Main Content
شایعات جدی در مورد PS5 Pro

شایعات جدی در مورد PS5 Pro

هنوز موفق به خرید PS5 نشده اید؟ شما تنها نیستید. اگر شایعات جدید درست باشد، جانشین این کنسول می‌تواند به کمک شما بیاید. بله، شایعاتی در مورد PS5 Pro پخش شده است. یک کانال بازی در یوتیوب ویدیویی پر از ادعاهای مختلف در مورد نسخه پرو منتشر کرده است که همه چیز از مشخصات تا تاریخ عرضه را پوشش می دهد. و اگر حتی درصدی از جزئیات این شایعات درست باشد، ما با یک کنسول هیولا روبرو خواهیم شد.

گفته شده که GPU نسخه جدید می تواند تا دو برابر عملکرد پلی استیشن ۵ را ارائه دهد. همچنین گفته می شود که می تواند بازی های ۴K را به صورت بومی و با FPS بالاتر از نسخه معمولی اجرا کند. در همین حال، گفته می‌شود که سونی در حال توسعه فناوری یادگیری عمیق NVIDIA است که DLSS را به صورت انحصاری برای PlayStation 5 Pro ارائه کند.

حالا این مورد کی قرار است عرضه شود؟ طبق گفته RedGamingTech، زودترین حالت سال ۲۰۲۳ است. اما سال ۲۰۲۴ محتمل‌تر به نظر می‌رسد و سونی در نظر دارد عرضه آن همزمان با چهارمین سالگرد PS5 باشد. سونی اخیرا اعتراف کرد که طراحی مجدد این کنسول ممکن است برای برآورده کردن تقاضا ضروری باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، تعجب نخواهیم کرد که ببینیم سونی به پلی استیشن ۵ رنگ تازه ای با عنوان نسخه «پرو» می دهد. زمان مشخص خواهد کرد که سونی برای PS5 Pro چه برنامه‌ای در نظر گرفته است.

شایعات جدی در مورد PS5 Pro

دیدگاه

  1. خب این طبیعیه همیشه در طول عمر هر کنسول که حدود هفت هشت سال بوده وسط اش که بعد حدود چهار ساله کنسول اسلیم یا نسخه بهبود یافته پرو اومده
    الانم ps5 اواخر ۲۰۲۰ اومده نسخه پرو هم اواسط اواخر ۲۰۲۴ میاد نسخه ps6 هم احتمالا ۲۰۲۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top