skip to Main Content
تا کنون نزدیک 300 بازی برای استیم دک تایید شده‌اند

تا کنون نزدیک ۳۰۰ بازی برای استیم دک تایید شده‌اند

با سرعت گرفتن تست بازی ها توسط Valve و تایید ۱۵۰ بازی دیگر، تا کنون ۲۹۴ بازی برای اجرای کامل در استیم دک تاییدیه گرفته‌اند. Steam Deck تا دو هفته دیگر عرضه می شود و Valve در حال تسریع برنامه آزمایشی کنسول دستی جدید خود است. در هفته گذشته، بیش از ۱۵۰ بازی وضعیت Verified را دریافت کردند. با توجه به لیست SteamDB تعداد کل به ۲۹۴ می رسد. رتبه بندی تایید شده به این معنی است که یک بازی قابلا اجرا با رایانه های بازی در این کنسول نیز قابل اجرا خواهند بود. البته این بازی‌ها فقط قابل اجرا هستند. به این معنی که کاملا اجرا می‌شوند اما ممکن است دارای عناصر جزئی بهینه‌نشده مانند دکمه‌های کنترل یا متن کوچک‌تر باشند.

برنامه آزمایشی برای Valve کار کوچکی نیست. ویترین فروشگاه Steam بیش از ۶۰۰۰۰ بازی را فهرست کرده است و در حال حاضر با نرخی در حدود ۱۰۰۰۰ بازی در سال در حال تست هستند. منصفانه است که فرض کنیم آزمایش‌کنندگان Valve هرگز بیکار ننشسته‌اند و در حال تلاشند. با این حال، حتی اگر Valve فقط بتواند یک تجربه خوب را در بخش کوچکی از لیست عظیم خود تضمین کند، باز هم یک مجموعه بازی بی‌سابقه برای یک کنسول دستی خواهد بود. ( خرید استیم دک )

بازی‌های برجسته‌ای تا کنون در لیست Verified قرار گرفته‌اند مانند : God of War، Vampire Survivors، Psychonauts 2، Sekiro، Horizon Zero Dawn، FTL: Faster Than Light، Return of the Obra Dinn، Yakuza، Desperados 3، Tetris Effect، Death Stranding، Art of ، The Witcher 3، Inscryption و Valheim و…
تا کنون ۶۰ بازی از جمله Halo: The Master Chief Collection، Persona 4 Golden و Fall Guys دارای رتبه پشتیبانی نشده هستند. دسترسی به تمام بازی‌هایی که روی گوشی و کامپیوتر اجرا می‌شوند روی این کنسول جدید واقعا یک چشم انداز وسوسه انگیز است.

تا کنون نزدیک 300 بازی برای استیم دک تایید شده‌اند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top