skip to Main Content
تاریخ عرضه Sniper Elite 5

تاریخ عرضه Sniper Elite 5 مشخص شد

سری جدید این اکشن تیراندازی دوربرد یعنی Sniper Elite 5 از تاریخ ۲۶ می برای پلی استیشن ۵ و PS4 و Xbox در دسترس قرار خواهد گرفت! بازی ما را به دوران جنگ جهانی دوم فرانسه می برد و همچنان به بازی داستان کارل فیربرن ادامه می دهیم. در بازی بالستیک فوق‌العاده Rebellion این بار کارل فیربورن با نقشه‌ی مرموز نازی‌ها به نام پروژه کراکن مبارزه می‌کند. این بار گیم پلی شامل مکانیک تهاجم هم می شود. به این معنی که سایر بازیکنان می توانند به ماموریت های تک نفره شما نفوذ کنند و برای شما دردسر درست کنند.

تیرانداز نخبه، کارل فیربرن، نقشه نازی ها را برای تغییر جزر و مد جنگ جهانی دوم، با اسم رمز عملیات کراکن، کشف می کند. کارل باید از تمام مهارت‌هایی که در اختیار دارد برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد برنامه‌ها استفاده کند و مطمئن شود که هرگز به نتیجه نمی‌رسند. این او را در مقابل مغز متفکر این طرح، آبلارد مولر قرار می دهد، که باید به هر قیمتی متوقف شود. ( بازی Sniper Elite 5 برای PS5 )

ییش‌سفارش‌ها همراه با یک ماموریت اضافی به نام Wolf Moutain است که در آن به خلوتگاه شخصی هیتلر در کوه‌های آلپ باواریا و همچنین P.1938 Suppressed Pistol نفوذ خواهید کرد. همچنین جایزه دیگر پیش‌سفارش این محصول نسخه Deluxe این مجموعه است. نسخه Deluxe بازی شامل سیزن پس بازی است که دو ماموریت کمپین، شش بسته سلاح، دو بسته شخصیت و دو بسته پوسته سلاح را ارائه می دهد.

تاریخ عرضه Sniper Elite 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top