skip to Main Content
تاریخ انتشار و قیمت ریمیک The Last of Us برای PS5

تاریخ انتشار و قیمت ریمیک The Last of Us برای PS5 مشخص شد

نسخه بازسازی شده Last of Us به زودی در ۲ سپتامبر برای کنسول پلی استیشن ۵ با قیمت مصرف کننده ۷۰ دلار منتشر خواهد شد. پس از افشای رسمی این خبر نیز سونی چند ویدیو را به اشتراک گذاشته است. ویدیوها تفاوت بین نسخه Remastered بازی برای PS4 که قبلا عرضه شده و Remake بازی The Last of Us برای PS5 که قرار است عرضه شود را نشان می دهند.

الی و جوئل که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ با آنها آشنا شدیم، اکنون ظاهر بسیار شیک تری دارند. چهره‌های با کیفیت تر اما مطمئناً با همان ظاهر! دعوا وجود دارد، شفقت وجود دارد، و به اندازه کافی اکشن و تصمیم گیری‌های مختلف را شاهد خواهید بود. همچنین DLC بازی نسخه Left Behind نیز در این ریمیک گنجانده خواهد شد.

همچنین نسخه The Last of Us Part I Digital Deluxe Edition از همین الان در فروشگاه آنلاین پلی استیشن در کنار نسخه Standard Edition بازی برای پلی استیشن ۵ قابلیت پیش خرید را دارند. نسخه دیجیتال دیلوکس علاوه بر نسخه استاندارد شامل تمام امکانات نسخه Firely Edition و جوایز دیگر خواهد بود. همچنین قرار است این ریمیک جدید در زمانی که هنوز به آن اشاره‌ای نشده، برای PC نیز عرضه شود.

تاریخ انتشار و قیمت ریمیک The Last of Us برای PS5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top