skip to Main Content
معرفی ویچر 4 جدید

تائید تولید و معرفی Witcher 4 توسط CD Projekt

CD Projekt تایید کرده است که یک نسخه جدید از Witcher در حال توسعه است و حماسه جدیدی را برای این فرنچایز آغاز می کند. بازی جدید با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine 5 به جای CD Projekt RED engine ساخته خواهد شد. همچنین این استودیو گفته است که یک همکاری استراتژیک چند ساله را با Epic Games برای این بازی آغاز کرده است. CD Projekt گفته که تغییر در موتور بازی سازی برای کمک به ساده سازی روند توسعه انجام شده است. همچنین تائید کرده اند که این بازی انحصاری هیچ کنسول و فروشگاهی نخواهد بود.

به نظر می‌رسد که دیگر داستان گرالت تمام شده است و در بازی شاهد او نخواهیم بود. اما طبق ادعاها قرار است شاهد یک حماسه جدید برای ویچر باشیم. سی دی پراجکت اعلام کرد که همکاری استراتژیک آن با اپیک برای یک دوره ۱۵ ساله است. تازه امکان تمدید توافق هم ذکر شده است.

تیم سوئینی، مدیرعامل Epic درباره این قرارداد گفت: ” Epic در حال ساخت Unreal Engine 5 است تا تیم‌ها را قادر سازد جهان‌های باز پویا در مقیاس و سطح بی‌نظیری ایجاد کنند. ما عمیقاً از فرصت شراکت با CD Projekt Red برای کنار هم گذاشتن داستان‌گویی تعاملی و گیم‌پلی قوی مفتخریم. این تلاش برای سال‌های آینده به نفع جامعه توسعه‌دهندگان خواهد بود. ” سی دی پراجکت نیز افزوده که “این همکاری بسیار هیجان‌انگیز است. زیرا قابلیت پیشرفت و کارایی برنامه نویسی را افزایش می‌دهد، در حالی که به ما امکان دسترسی به ابزارهای پیشرفته توسعه بازی را می‌دهد. ” همچنین شایان ذکر است که CDPR همچنان در حال بهبود Cyberpunk 2077 نیز هست.

معرفی ویچر 4 جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top