skip to Main Content
حضور بیش از 800 بازی در پلی استیشن پلاس جدید!

حضور بیش از ۸۰۰ بازی در پلی استیشن پلاس جدید!

سونی تعداد ۷۰۰ عنوان را برای سطوح جدید پلاس یعنی Extra و Premium وعده داده بود، اما تعداد بازی‌ها در واقع از ۸۰۰ عنوان هم فراتر رفته است! طرفداران در طول یک ماه گذشته به عرضه آهسته این سرویس در کشورهای مختلف در سراسر جهان چشم دوخته بودند. به تازگی زمان استقرار نهایی این سرویس در بریتانیا اروپا رسید. و لیست بازی‌هایی که برای خرید پلاس اکسترا مشاهده شد بیشتر از وعده قبلی سونی بود.

در واقع، تعداد دقیق بازی ‌ها اکنون ۸۰۲ بازی است. اگرچه این شامل برخی از بازی های انحصاری برای مناطق خاص است. بنابرین تعداد بازی‌های سرویس پلاس شما ممکن است بسته به منطقه شما متفاوت باشد. پیش از این، سونی قول داده بود «حداکثر ۴۰۰» بازی پلی‌استیشن ۴ و PS5 برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم در دسترس خواهد بود. خب موجود امروز به ۴۲۹ عدد می‌رسد.

علاوه بر این قول ۳۴۰ بازی کلاسیک از نسخه‌های پلی استیشن ۱و ۲ و ۳ و لیست استریم ابری را داده بود. که اکنون ۴۰۲ عنوان در دسترس هستند. شایان ذکر است که این تعداد در مناطقی که پخش بازی PS3 در دسترس نیست، بسیار کمتر است. همچنین در مناطقی که جریان ابری ندارند ( مانند امارات ) پلی استیشن پلاس پرمیوم دارای برچسب Deluxe است و با قیمت کمی کمتر در دسترس است.

حضور بیش از 800 بازی در پلی استیشن پلاس جدید!

با این حال، این عناوین شامل آخرین بازی‌های ماهانه PS Plus Essential و نسخه آزمایشی محدود نخواهد شد. از طرف دیگر، شما همچنان می‌توانید به پیشنهاد ارزان این سرویس پایبند باشید. سرویس معمولی پلاس به  پلی استیشن پلاس Essential  تغییر نام داده است و هزینه آن ۱۰ دلاردر ماه یا ۶۰ دلار در سال است. به یاد داشته باشید، می‌توانید فهرست کامل بازی‌های هر سطح را از طریق سایت خود پلی استیشن مشاهده کنید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top