skip to Main Content
بازی انیمیشن Star Trek: Prodigy

بازی انیمیشن Star Trek: Prodigy ساخته خواهد شد

سری انیمیشن Star Trek با نام “Star Trek: Prodigy” ظاهرا به زودی یک بازی ویدیویی خواهد داشت. ناشر Outright Games این خبر را از طریق حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد. در کنار این اعلامیه، عنوان رسمی بازی نیز فاش شد. برای جزئیات بیشتر در مورد “Star Trek Prodigy: Supernova” با ما همراه باشید. در طول Star Trek: Mission Chicago 2022، بنرهایی درباره بازی ویدیویی مذکور در سراسر این رویداد پخش شد. تنها از این رو، طرفداران متوجه شدند که Supernova به زودی برای کنسول‌های بازی ویدیویی عرضه می‌شود.

تاریخ انتشار دقیق آن چه زمانی است؟ متأسفانه، در این اطلاعیه هیچ جزئیات دیگری در مورد بازی ویدیویی آینده ذکر نشده است. با این حال، طرح های روی این اطلاعیه نشان می‌دهد که احتمالاً برای پلتفرم‌های اصلی عرضه میشود. اگر نگاه دقیق‌تری به کاور بازی بیندازید، Star Trek Prodigy: Supernova به پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر می‌آید. این بازی توسط استودیو Tessera توسعه یافته و توسط Outright Games منتشر خواهد شد.

بازی انیمیشن Star Trek: Prodigy

Supernova احتمالاً داستان سریال انیمیشن را دنبال خواهد کرد. در تصاویر منتشر شده چهره های آشنا مانند کاپیتان جینوی را می بینیم. اما البته، ما باید منتظر انتشار رسمی جزئیات باشیم که احتمالاً در ماه می منتشر می شود. در حال حاضر، فقط باید منتظر اطلاعیه های بعدی از حساب های رسمی رسانه های اجتماعی این بازی ویدیویی باشیم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top