skip to Main Content
بازسازی Max Payne 1 و 2 برای نسل نهم

بازسازی Max Payne 1 و ۲ برای نسل نهم

Remedy Entertainment اعلام کرد که Max Payne 2001 و Max Payne 2: The Fall of Max Payne را با هماهنگی Rockstar Games بازسازی می کند. این بازی ها با هم به صورت یک پکیج عرضه خواهند شد و برای Xbox Series X/S، PlayStation 5 و PC توسعه یافته‌اند. هر دو بازی از موتور بازی Remedy’s Northlight استفاده خواهند کرد که برای Quantum Break و Control استفاده می شد.

Rockstar بودجه توسعه بازسازی‌ها را تأمین می‌کند. زمانی که Rockstar هزینه‌های توسعه، بازاریابی و سایر هزینه‌های خود را جبران کرد، Remedy فرصتی برای کسب حق امتیاز از فروش بازی‌های بعدی پیدا می‌کند. بازی‌های اصلی Max Payne نیز نتیجه همکاری Remedy و Rockstar بود. اولی بازی های تیراندازی سوم شخص را توسعه داد، در حالی که دومی آنها را منتشر کرد. با این حال، Rockstar مالکیت فرنچایز را حفظ کرد و در سال ۲۰۱۲ Max Payne 3 را منتشر کرد که توسط خود Rockstar توسعه داده شد. اگرچه Remedy در نقش مشاور پروژه ایفای نقش کرد.

مدیر عامل Remedy، ترو ویرتالا، اضافه کرد: «مکس پین همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب همه افراد در Remedy داشته است و می‌دانیم که میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان همین احساس را دارند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که بار دیگر با شرکای خود در Rockstar Games کار می‌کنیم تا فرصتی برای بازگرداندن داستان، اکشن و فضای بازی‌های اصلی Max Payne به بازیکنان به روش‌های جدید داشته باشیم.»

بازسازی Max Payne 1 و 2 برای نسل نهم

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top