skip to Main Content
طرح سال نو چینی ایکس باکس سری اس

ایکس باکس سال جدید چینی را جشن گرفت

برای جشن گرفتن سال نو شرقی آسیا و سال ببر، ایکس‌باکس با الهام از شخصیتی نمادین از آثارش، ۱۵ کنسول سفارشی ایکس باکس سری اس و کنترلرهای بی‌سیم Xbox را با هنرمند کارتون چینی Bu2ma (Bu-er-ma) ساخت.

طرفداران در سراسر جهان می توانند به این جشن بپیوندند و با بازتوئیت کردن توییت رسمی قرعه کشی، این ست انحصاری را برنده شوند. طرفداران Xbox در چین این فرصت را خواهند داشت که با شرکت در قرعه کشی رسمی در Wechat و bilibili که از ۲۵ ژانویه ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر شروع می شود، این مجموعه را برنده شوند. ( طبق زمان استاندارد چین )

همچنین ایکس باکس گفته : ” طبق فرهنگ سنتی چین، افرادی که در سال ببر متولد می شوند، دارای اراده قوی و اعتماد به نفس هستند، که هر دو ویژگی مشترک خانواده جهانی ایکس باکس ما هستند. مانند ببر، تیم ایکس باکس مصمم است که لذت بازی را برای همه در این سیاره به ارمغان بیاورد. با توجه به کنسول‌های خوش شانس جدید Xbox Series S ما، برای همه سال نو ببر را پر از موفقیت و ثروت آرزو می‌کنیم. ” خرید ایکس باکس سری اس

کنسول Lunar New Year Xbox Series S و کنترلر Xbox Wireless Tiger را با یک طراحی مدرن و سنتی آماده کرده‌اند. طراحی سفارشی با الهام از رنگ‌های خوش شانس سال نو شرقی سنتی، قرمز و طلایی، نشان‌دهنده رفاه و ثروت است و اراده خوبی را برای همه گیمرها ارائه می‌کند. کنترلرهای بی‌سیم ایکس‌باکس رنگ قرمز جشن‌ها هستند و ببر را با جوهر چینی مشکی به نمایش می‌گذارد که این طرح‌ها اغلب در نقاشی‌های سنتی چینی استفاده می‌شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top