skip to Main Content
امکان به اشتراک گذاشتن لحظه ها در آپدیت جدید PS5

امکان به اشتراک گذاشتن لحظه ها در آپدیت جدید PS5

به روز رسانی جدید PS5 بسیاری از مردم را بسیار خوشحال کرد. بازیکنان پلی استیشن ۵ بالاخره می توانند کلیپ ها را از طریق PS App به اشتراک بگذارند. طبق اعلامیه ای که سونی منتشر کرد، کاربران پلی استیشن ۵ در نحوه اشتراک گذاری عکس های خود از بازی امکانات بیشتری خواهند داشت. به‌روزرسانی جدید PS5 اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات‌ها و کلیپ‌های ویدیویی مورد علاقه‌تان را آسان می‌کند.

برخی از دارندگان کنسول اکنون می توانند عکس های ضبط شده خود را به جای اینکه تنها در کنسول ذخیره کنند به اشتراک بگذارند. می‌توانید کلیپ‌ها و اسکرین‌شات‌های خود را از طریق برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی یا مستقیماً از طریق Game Base با دوستان خود به اشتراک بگذارید. سونی به تدریج توانایی به اشتراک گذاری عکس های گرفته شده از بازی های PS5 را از طریق PS App در مناطق بیشتری عرضه می کند. ابتدا قاره آمریکا و در ماه آینده کشورهای بیشتری این امکان را خواهند داشت. گیمرها سال‌ها خواستار این به‌روزرسانی PS5 بوده‌اند. امکان دسترسی و اشتراک‌گذاری ویدیوها و اسکرین‌شات‌ها از تلفن، انتقال محتوا را در دستگاه‌ها آسان‌تر می‌کند. ( خرید PS5 )

برنامه PS به کاربران اجازه می دهد تا در میان کلیپ ها حرکت کنند، آنها را تماشا کنند، آنها را در دستگاه های تلفن همراه خود دانلود کنند و به راحتی آنها را در رسانه های اجتماعی پست کنند. ضمنا برای استفاده از آن نیازی به عضویت پلی استیشن پلاس نیست. سونی توضیح داد که عکس‌های شما به مدت ۱۴ روز در سرورهای ابری SIE نگهداری می‌شوند. ضبط بازی به بازیکنان این امکان را می دهد که به طور خلاصه از گیم پلی اخیر خود یک عکس فوری یا یک ویدیو کلیپ بگیرند. این برای به اشتراک گذاشتن لحظات رقابت حرفه‌ای عالی یا لحظات خنده داری که می خواهید با دوستان به اشتراک بگذارید، ایده آل است.

امکان به اشتراک گذاشتن لحظه ها در آپدیت جدید PS5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top