skip to Main Content
اریخ انتشار The Callisto Protocol

اطلاعات جدید و تاریخ انتشار The Callisto Protocol

بالاخره اریح انتشار بازی ترسناک علمی تخیلی استودیو Striking Distance که با نام The Callisto Protocol معرفی شده مشخص شد. سازندگان Dead Space اواخر امسال با کالیستو پروتکی به ژانر ترسناک علمی-تخیلی بازخواهند گشت. این بازی که توسط استودیو Striking Distance توسعه یافته است، در تاریخ ۲ دسامبر منتشر خواهد شد. تنها با فاصله یک ماه از ریمیک Dead Space توسط Electronic Arts در سال ۲۰۲۳ به بازار خواهد آمد.

اولین تریلر گیم پلی این بازی اکشنی آشنا اما وحشتناک را به نمایش گذاشت. به نظر می رسد که بازی سوم شخص اکشن جدید همان سبک Dead Space را در ترس و وحشت دارد، اما استایل خاص خود را ارائه می دهد. بازی The Callisto Protocol برای PS5 ، پلی استیشن ۴، رایانه شخصی ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

در فیلم «پروتکل کالیستو» که در قمر مشتری، کالیستو در سال ۲۳۲۰ اتفاق می‌افتد، جاکوب لی، یک زندانی در زندان بلک آیرون استکه باید برای جان خود بجنگد. زمانی که شیوع یک بیماری مرموز این قمر را به هرج و مرج می‌اندازد، بازی آغاز می‌شود.. جیکوب با نگهبانان و زندانیان زندان که در حال جهش به موجوداتی به نام بیوفاژ هستند، مبارزه خواهد کرد. وی اسرار این قمر، زندان آن و شرکت یونایتد ژوپیتر که آن را اداره می کند را کشف می کند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top