skip to Main Content
آپدیت مهم نسخه 1.0 برای eFootball در هفته آینده

آپدیت مهم نسخه ۱.۰ برای eFootball در هفته آینده

شرکت کونامی اعلام کرده که سر انجام پس از شش ماه یک به روزرسانی بسیار تاثیرگذار برای eFootball که همان PES سابق است عرضه خواهد کرد. به گفته آنها این اولین آپدیت رسمی بوده که به عنوان اولین نسخه رسمی بازی شناخته میش‌شود. تا کنون این بازی نقص و باگ های بسیار زیادی داشت و نتوانسته بود رضایت طرفدران pes را جلب کند. البته همچنان برخی از بخش های اصلی بازی ارائه نخواهند شد. اما قرار است شاهد یک بهبود چشم گیر در آن باشیم.

نسخه ۱.۰.۰ در ۱۴ آوریل ۲۰۲۲ منتشر می شود و اولین نسخه اصلی بازی محسوب می شود. کونامی با اعلام این به‌روزرسانی در توییتر گفت: «با توجه به بازخوردهای دریافتی از کاربران، ما روی رفع اشکال‌ها، تنظیم تعادل بازی و افزودن عناصر جدید به بازی کار کرده‌ایم تا آن را برای کاربران خود لذت‌بخش‌تر کنیم.» یک حالت بازی جدید نیز به نام Dream Team که همان Creative Team است به عنوان بخشی از به‌روزرسانی معرفی می‌شود. که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از ساخت تیم مورد نظر خود با بازیکنان مد نظرشان لذت ببرند و با تیم‌های رویایی دیگر از سراسر جهان روبرو شوند. مانند ویژگی MyClub در PES و Ultimate Team در FIFA

آپدیت مهم نسخه 1.0 برای eFootball در هفته آینده

پس از بررسی انتقادات، تنظیمات دکمه پیش‌فرض را تغییر داده اند تا دفاع بهتر شود. همچنین میتوانید حریف را شارژ کنید و تنه بزنید تا مالکیت توپ را به دست بیاورید. پاس دادن نیز بهبود یافته است و گفته می‌شود پاس‌ها با سیستم Stunning Pass سریع‌تر و دقیق‌تر هستند. از این به بعد هوش مصنوعی بازی عملکرد بهتری در هنگام دریافت توپ یا پاس دادن به دیگران خواهد داشت. سرعت شوت ها هم بهبود یافته و سبک‌های ضربه‌ای جدید از جمله «شوت خیره‌کننده» و «پاس خیره‌کننده» اضافه شده است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top