skip to Main Content

آپدیت فوریه ۲۰۲۲ سیستم عامل ایکس باکس

کنسول‌های Xbox One، Xbox Series X و Xbox Series S اکنون به‌روزرسانی سیستم عاملی فوریه ۲۰۲۲ را دریافت می‌کنند. این به‌روزرسانی نسبتاً کوچک است. اما توانایی‌های جدیدی مانند در استفاده از Microsoft Edge برای تنظیم پس‌زمینه سفارشی (از طریق Thurrott.com). ارائه کرده است. با به‌روزرسانی جدیدترین نسخه سیستم عامل Xbox به ۱۰.۰.۲۲۰۰۰.۳۵۴۲، می‌توانید این گزینه جدید را برای تنظیم پس‌زمینه سفارشی در چند مرحله ساده پس از نصب امتحان کنید. ابتدا می توانید هر تصویری را که دوست دارید در مایکروسافت اج پیدا کنید، نشانگر مرورگر را روی آن تصویر حرکت دهید، سپس دکمه Menu را فشار دهید و تنظیم به عنوان پس زمینه را انتخاب کنید.

ایکس باکس در بخش صوتی، Xbox Series X دارای ویژگی‌های عالی است، اما کاستی‌های زیادی نیز دارد. و در طول زمان این کاستی ها را برطرف کرده است. به عنوان مثال، در آپدیت اخیر ایکس‌باکس بالاخره این امکان را برای بازیکنان فراهم کرد تا گزینه‌ای را فعال کنند که وقتی هدفون وصل می‌شود، صدای تلویزیون به طور خودکار قطع می‌شود. تا همین اواخر چنین گزینه ای وجود نداشت. ( خرید Xbox )

همچنین به‌روزرسانی جدید Xbox Insiders به ​​شرکت‌کنندگان یک صفحه تنظیم صوتی جدید داده است. این امکان را می‌دهد که پیش‌نمایش نحوه تعامل حالت‌های خروجی HDMI با تنظیمات صوتی را قبل از نهایی کردن آن اختیار داشته باشید. یعنی قبل از انتخاب و قفل کردن روی کی تنظیم خاص، یک پیش‌نمایش صوتی طبق تنظیمات صوتی شما برایتان پخش خواهد شد. اگر هنوز آپدیت ۱۰.۰.۲۲۰۰۰.۳۵۴۲ را انجام نداده‌اید.؛ می‌توانید با رفتن به برنامه تنظیمات Xbox، روی System و سپس Updates، ارتقا را کامل کنید.

آپدیت فوریه 2022 سیستم عامل ایکس باکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top