skip to Main Content
باندل جدید برای کنسول نینتندو سوییچ

نینتندو آمریکا از دو باندل جدید برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

نینتندو آمریکا دو بسته سخت افزاری جدید سوییچ را معرفی کرد. کنسول‌های معمولی و اولد که با Mario Kart 8 Deluxe و Switch Online همراه می‌شوند. نینتندو اعلام کرد: «این بسته‌ها را می‌توانید به صورت آنلاین، در فروشگاه My Nintendo خرده فروشی‌ها پیداکنید.»

بسته اول با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار، شامل یک کنسول نینتندو سوییچ معمولی است. با کنترلرهای جوی-کان قرمز و آبی، یک کد دانلود برای بازی Mario Kart 8 Deluxe و یک اشتراک ۱۲ ماهه سرویس آنلاین نینتندو سوییچ می‌شود.

بسته دوم با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار، شامل یک کنسول نینتندو سوییچ مدل OLED با کنترلرهای جوی-کان سفید، یک نسخه دیجیتالی بازی Mario Kart 8 Deluxe و یک اشتراک ۱۲ ماهه سرویس آنلاین نینتندو سوییچ می‌شود.

باندل جدید نینتندو سوییچ

این شرکت به تازگی از برنامه‌ریزی برای عرضه یک باندل ویژه نینتندو سوییچ OLED با بازی Super Mario Bros. Wonder در استرالیا و نیوزلند در تاریخ ۲۴ اکتبر خبر داد و به نظر می‌رسد این بسته برای اروپا نیز عرضه شود. همچنین گفته می‌شود نینتندو در حال آماده‌سازی برای عرضه یک باندل جدید کنسول با بازی Switch Sports و دو باندل جدید کنسول دستی Switch Lite است.

انواع باندل‌های موجود این کنسول را می‌توانید در صفحه ” خرید نینتندو سوییچ ” مشاهده نمایید. نینتندو قصد دارد تا در طول سال مالی جاری خود که تا ۳۱ مارس ۲۰۲۵ ادامه دارد، از نسل بعدی کنسول سوییچ رونمایی کند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top