skip to Main Content

سونی به زودی کنسول‌های PS5 refurbished را به بازار عرضه می‌کند.

سونی قصد دارد فروش کنسول های پلی استیشن ۵ ریفر شده را آغاز کند. قیمت آنها چیزی حدود ۱۰۰ دلار ارزان تر از نسخه نو خواهد بود. سایت PlayStation Direct اکنون دارای بخشی به نام Certified Refurbished است که کنسول ها و کنترلرها را با قیمت پایین ارائه می دهد.

کنسول‌های ریفربیش شده سخت‌افزاری هستند که به دلایل مختلفی به سونی بازگردانده شده‌اند. یا اینکه جعبه را باز کرده‌اند، نظر خود را تغییر داده و آن را برای بازپرداخت بازگردانده‌اند. وقتی دیگر نمی‌توان آن را به خریدار اولیه بازگرداند. پس زا بررسی و رفع مشکل به صورت نو فروخته می شوند.

لیست هایی که در حال حاضر به عنوان “به زودی” بدون هیچ نشانی از تاریخ مشخص شده اند، یک PS5 بازسازی شده با درایو دیسک را با قیمت ۳۸۹.۹۹ پوند / ۳۹۹.۹۹ دلار ارائه می دهند.

عرضه PS5 refurbished

به گفته سونی، با خرید PS5 بازسازی شده دستگاهی تحویل می‌گیرید که به طور کامل تمیز، آزمایش شده و برای یک خانه جدید آماده است. همچنین به ضورت ۱۰۰٪ تضمین شده فروخته می‌شوند. “محصولی را دریافت خواهید کرد که مانند نو آن با قطعات جایگزین اصلی پلی‌استیشن (در صورت نیاز) کار می‌کند که کاملاً تمیز، بازرسی و آزمایش شده است.”

«همه دستگاه‌های Refurbished همراه با لوازم جانبی، کابل‌ها و دفترچه‌های راهنمای لازم هستند و در بسته‌بندی جدید با مارک Certified Refurbished بسته‌بندی می‌شوند.»

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top