skip to Main Content
افزایش قیمت دسته ps5

بعد از کنسول حالا نوبت افزایش قیمت دسته پلی استیشن ۵ شد!

با تغییر قیمت دسته PS5 در بازار خرده فروشان آمریکا مشخص شد که سونی ظاهرا قیمت کنترلر DualSense پلی استیشن ۵ را ۵ دلار افزایش داده است.

دو هفته بعد از خبر افزایش قیمت خود کنسول پلی استیشن در ژاپن و برخی مناطق آسیا اکنون نوبت افزایش قیمت لوازم جانبی در آمریکا است. طبق مشاهدات خریداران، چندین خرده فروش در آمریکای شمالی قیمت لوازم جانبی را در روز یکشنبه از ۷۰ دلار به ۷۵ دلار افزایش دادند. این افرایش در Best Buy و Target مشاهده می‌شد. در نهایت فروشگاه مستقیم خود پلی استیشن هم این تغییر قیمت را در وبسایت اعمال کرد.

این افزایش قیمت ۵ دلاری ظاهرا برای همه رنگ های دسته پلی استیشن ۵ اعمال می شود. همچنین به نظر می‌رسد مانند افزایش قیمت خود کنسول به مرور در تمام نقاط شاهد گران شدن لوازم جانبی نیز باشیم.

قیمت کنترلر DualSense پلی استیشن 5  افزایش یافته
Screenshot

برخلاف نسل‌های قبلی کنسول خود، که قیمت‌ها به مرور زمان کاهش می‌یافت، سونی در طول عمر PS5 دفعات زیادی قیمت را افزایش داده است. افرایش قیمت ۵۰ دلاری نسخه دیجیتال و افزایش ۳۵ درصدی اشتراک پلاس در سال قبل انجام شد. امسال نیز کلیه دستگاه‌ها حدود ۱۵ درصد گران شدند و اکنون لوازم جانبی نیز شامل این گرانی خواهند شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top