بازیهای کلاسیک نینتندو قابلیت Ray-Tracing را اضافه خواهند کرد
بازیهای کلاسیک Nintendo 64 به لطف اضافه شدن قابلیت Ray-Tracing کیفیت تصویر بهتر و نورپردازی پیشرفتهای را دریافت میکنند. توسعهدهنده نرمافزار «Darío» روز جمعه ادعا کرد که RT64 یا همان سیستم ردیابی پرتوهای رایانه شخصی Super Mario 64 را برای استفاده در سایر بازیهای N64 به عنوان یک افزونه شبیهساز، تطبیق میدهد. RT64 یک پلاگین شبیه ساز برای N64 است که ویژگی نورپردازی پیشرفته را به ZELDA و بازی های دیگر اضافه می کند.
پلاگین منبع باز به بازیکنانی که از شبیه ساز رایانه شخصی استفاده می کنند اجازه می دهد تا امکانات Ray-Tracing را داشته باشند. یعنی نور ردیابی اشعه، تاری حرکت شی، پشتیبانی از صفحه عریض، DLSS و ۶۰+ FPS را به بازی های پشتیبانی شده نینتندو ۶۴ اضافه کنند. به گفته داریو، این افزونه که گفته می شود در مراحل اولیه توسعه است، سازندگان را ملزم می کند تا به صورت دستی پشتیبانی از رام های بازی خاص N64 را اضافه کنند.
طبق گفته داریو، زمانی که این پلاگین منتشر شود، لیست سفیدی از بازیهای سازگار در این افزونه گنجانده میشود. اما کاربران نینتندو سوییج همچنین میتوانند آزمایش کنند و حتی تنظیمات نورپردازی خود را از طریق یک دکمه به صورت اختیاری انجام دهند.
0 دیدگاه