skip to Main Content
بازی‌های پلی استیشن پلاس ماه May 22

سورپرایز بازی‌های پلی استیشن پلاس ماه May و ارائه FIFA 22

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه May 2022 اعلام شده که شامل FIFA 22 و Curse of the Dead Gods و Tribes of Midgard می‌شوند. مشترکین پلی‌استیشن پلاس می‌توانند از سه‌شنبه ۳ می از این بازی‌ها به صورت رایگان لذت ببرند. همچنین لیست این ماه شامل بسته الحاقی FIFA 22 FUT نیز می‌باشد. این اولین باری است که یک بازی فیفا به عنوان بخشی از پلی‌استیشن پلاس عرضه می‌شود.

سونی تایید کرده است که بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس طبق روال همیشه به صورت ماهانه ادامه خواهد داشت. حتی پس از جایگزینی این سرویس با سرویس اسپارتاکوس که از ماه ژوئن انجام می‌پذیرد. ساختار جدید پلی استیشن پلاس سونی با نام اسپارتاکوس در ماه ژوئن برای PS4 و PS5 عرضه می‌شود که در سه سطح پرداخت پلی استیشن پلاس Essential و پلی استیشن پلاس Extra و پلی استیشن پلاس Premium قابل خریداری است. برای توضیحات بیشتر روی ” سرویس PlayStation Spartacus ” کلیک کنید.

فیفا ۲۲ نسخه پلی استیشن ۴ بازی است، نه نسخه PS5، اگرچه به لطف سازگاری نسخه‌ها قابل بازی بر روی PS5 است. اما کیفیت نسخه نسل هشتمی را دارد. Curse of the Dead Gods تنها شامل نسخه PS4 است. Tribes of Midgard نیز به عنوان یک بازی نقش آفرینی اساطیری برای هردو کنسول روی پلاس قرار خواهد گرفت. ( خرید FIFA 22 )

 بازی‌های پلی استیشن پلاس ماه May 22

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top