skip to Main Content
سرویس پلی استیشن پلاس جدید در آسیا

زمینه‌های ارائه سرویس پلی استیشن پلاس جدید در آسیا آماده شد

مجموعه کامل کتابخانه بازی های پلی استیشن پلاس برای آسیا تایید شده است و بازی‌های PS1 و PSP در فروشگاه آسیایی پلی‌استیشن ارائه شده‌اند. سرویس‌های جدید پلاس یعنی Essential و Extra و Premium قرار است در ۱ ژوئن در آسیا، ۱۳ ژوئن در قاره آمریکا و در ۲۲ ژوئن در اروپا عرضه شوند. به همین جهت سرویس بازسازی شده PS Plus از روز دوشنبه در بازارهای آسیایی به نمایش درآمد. همچنین سونی شروع به افشای لیست کامل پلاس برای کشورهای منتخب آسیا کرده است. ( پلی استیشن پلاس Essential )

اگرچه سرویس جدید در ماه ژوئن به ژاپن، آمریکا، اروپا و استرالیا می‌آید. اما بخش‌هایی از آسیا برای اولین بار در ۲۴ می آن را دریافت خواهند کرد. به همین دلیل سونی به‌روزرسانی وب‌سایت‌های محلی پلی‌استیشن خود را آغاز کرده است. تا کتابخانه عناوین موجود در هنگام عرضه در این کشورها را مشخص کند. شایان ذکر است که بازارهای غربی احتمالاً لیست بسیار گسترده‌تری از بازی‌ها خواهند داشت. زیرا سونی گفته است که انتظار ۴۰۰ بازی PS4 و PS5 را داشته باشید. اما لیست آسیا مانند هنگ کنگ در حال حاضر شامل ۲۱۳ بازی است. ( پلی استیشن پلاس Extra )

سرویس پلی استیشن پلاس جدید در آسیا

سونی همچنین هفته گذشته تایید کرد که بازیکنانی که قبلا نسخه دیجیتالی بازی‌ها را از نسل اصلی پلی‌استیشن و پی‌اس‌پی خریداری کرده‌اند، برای اجرای این عناوین بر روی PS4 یا PS5 مجبور به خرید جداگانه یا ثبت‌نام در PlayStation Plus نخواهند بود. سایت سونی نیز افزود: «به زودی عناوین بیشتری به همراه فهرست بازی‌های موجود در هر کشور/منطقه با عرضه پلی‌استیشن پلاس جدید اضافه خواهند شد.» ( پلی استیشن پلاس Premium )

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top
preloader