skip to Main Content
بهترین بازی های موبایل

ده بازی برتر و پرطرفدار موبایل

دیگه قرار نیست فقط از کنسول ها و ویدیوگیم های معروف صحبت کنیم. ایندفعه اومدیم تا ده بازی برتر و پرطرفدار موبایل که طبق تعداد دانلود ، بهترین بازی های موبایل شدند رو معرفی کنیم.

بازی ها همیشه جز بزرگی از زندگی آدما بودن. از چندین هزار سال پیش که کودکان شروع میکردن با اسباب بازی هایی که با پارچه ساخته میشدن تا سلاح های کوچیک چوبی که اونارو به جون هم مینداختن. اما تو قرن ۲۱ دیگه همه چیز عوض شده و بازی های کامپیوتری جدا از زندگی بچه ها و نوجوونا زندگی پدر و مادرهاشون و بعضا زندگی پدر بزرگ مادر بزرگ ها رو هم درگیر کرده.

از سال ۲۰۱۰ جدا از پیسی های گیمینگ و کنسول ها عرصه بازی توی گوشی های موبایلی هم بیشتر و بیشتر شد. بازی های گوشی به یک باره پیشرفت چشم گیری داشتن و در کنار این پیشرفت موبایلی بازی های اونا هم پیشرفت کردن. تقریبا سعی کردن بازی ها رو شبیه به بازی های کنسول ها بکنن.

معرفی بهترین بازی های موبایل ( بر اساس تعداد دانلود )

الآن میخوام ده بازی برتر و پرطرفدار موبایل یا به عبارتی بهترین بازی های موبایل رو به شما معرفی کنم. بیشترشون بازی هایی هستن که نیازی به گوشی روز دنیا ندارن و با موبایل های میان رده هم میتونین اونارو بازی کنین.

بریم به معرفیه این بازی های موبایلی:

۱. بازی jetpack joyride

استودیو : Half brick

سبک : آرکید

قیمت : رایگان

این بازی رو فکر کنم تا امروز همه یک بار روی گوشی هاشون نصب کردن. یا معتادش شدن و یا بعد از مدتی پاکش کردن. داستان این بازی اینه که یه آدمی از همه جا بی‌خبر سوار یه جت پک میشه و میخواد که از یه آزمایشگاه فرار کنه و بره و تو مسیرش هم باید چلنج هایی رو رد بکنه و هم باید بیشترین رکورد رو از خودش به جا بزاره.

بازی ریتم بسیار بالایی داره و باید بتونید از سرعت عمل بالای خودتون برای زدن رکوردهای بالاتر استفاده کنید.

۲. بازی superbrothers : sword & sworcery ep

استودیو : Capybara Games

سبک : ماجراجویی

قیمت : ۳ دلار

این بازی داستان دختری با اسم ساکاست که به همراه سگ خودش در محیط بازی به دنبال ۳ جعبه ی مرموز میگردد تا آن ها را پیدا کند. این بازی یک کنترل ساده دارد و فقط کافیست که با اشاره یک انگشت خودتون کارکتر را تکان دهید و یا با سگی که همراه شماست بازی کنید. بازی روند ساده ای دارد و با کمی حوصله و تفکر و عشق به بازی کردن میتوانید یکی از ده بازی برتر و پرطرفدار موبایل را به اتمام برسانید.

۳. بازی modern combat 3 : fallen nation

استودیو : Gameloft

سبک : اکشن 

قیمت : ۵ دلار

شرکت game loft یکی از بزرگ ترین شرکت های بازی سازی برای گوشی هاست و همه قطعا اسم این شرکت را شنیده اید.

یکی از معروف ترین بازی هایی که از این شرکت بیرون اومده همین بازی modern combat است این بازی یعنی نسخه سوم یکی از محبوب ترین نسخه های این سری بازی است. Modern combat بازی اول شخص است و شما باید با همان هدفمندی ای که در بازی هایی شبیه به کال اف دیوتی دارید استفاده کنید و مراحل بازی را به اتمام برسانید. این بازی از نسخه های بعدی بخش انلاین را هم داره و میتونید بازی را به دوستانتان تجربه کنید.

۴. بازی terraria

استودیو : Re-Logic

سبک : ماجراجویی

قیمت : ۵ دلار

این بازی شبیه ترین بازی به بازی Minecraft است. البته این رو هم بگم که این بازی ۲ سال متوالی بهترین بازی گوشی سال شده است. در ابتدا شما باید یک کارکتر برای خودتان طراحی کنید و بعد ار آن وارد دنیای بزرگ این بازی میشوید و با منابعی که جمع میکنید هرچیزی که فکرش را بکنید میتوانید در این بازی بسازید.

البته که این موضوع اصلا ساده نیست و شما به سختی باید این کار را انجام دهید. موجوداتی هم تو بازی هستن که با شما دشمن هستن و شما باید با اون ها هم بجنگید. در کل terraria  یک بازی خیلی هیجان انگیز به شمار میره پس برای بازی کردنش دو دل نباشید.

۵. بازی cut the rope experiments

استودیو : ZeptoLab

سبک : معمایی

قیمت : رایگان

اسم این بازی کاملا به شما میگه که دقیقا در این بازی وظیفه ی شما چیه. شما در این بازی در نقش یک بچه قورباغه هستین و باید دقیقا در روش درستی که تایین شده طناب ها را ببرید تا بالاترین امتیاز ممکن را به دست بیاورید.

این بازی در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و یکی از بهترین بازی های گوشی از آن زمان تا به امروز بوده و است. این بازی به مرور مراحل سخت تری را پیش روی پلیرها میگذارد و کم کم بریدن این طناب ها را برای شما سخت تر و سخت تر میکند. این بازی سبک ارکید است و خیلی گیم پلی سختی ندارد.

۶. بازی Minecraft ( از بهترین بازی های موبایل سال های متمادی )

استودیو : Mojang Studios

سبک : آرکید

قیمت : ۷ دلار

بدون شک یکی از بهترین بازی هایی که در تاریخ ساخته شده همین بازی Minecraft  است. تمامی گیمر های جهان یا در مورد این بازی شنیده اند یا آن را تجربه کرده اند. شاید تعدادی از گیمر ها از این بازی متنفر باشند ولی در بهترین بودنش توی این سبک شکی نیست.

این بازی شباهت زیادی به بازی terraria دارد با این تفاوت که به شدت پیچیده تر و بزرگ تر نسبت به terraria است. شما در این بازی که کاملا یک بازی پیکسلی است و  همه چیز به شکل مکعب های کوچکی است شروع به ساخت و ساز و داشتن یک زندگی را تجربه میکنید سلاح میسازید و یا ابزار هایی که با آن ها برای خودتان راهی را باز کنید یا حتی خانه ای برای خود بسازید.

۷. بازی where is my water

استودیو : Creature Feep

سبک : فکری

قیمت : ۲ دلار

این بازی هم سبکی شبیه به همان بازی cut the rope دارد و باز هم از اسم غلط اندازش مشخص است که وظیفه شما چیست.

این بازی بسیار ساده است و در عین حال سرگرم کننده است. کارکتر بازی تمساحی به اسم کرانکی است و میخواهد که حمام کند ولی اب قطعه و شما وظیفه دارید هرچه سریع تر اب را به این تمساح برسانید. بازی روند ساده ای دارد و شما تا اخر بازی به مشکل برای رد کردن این بازی نمیخورید ولی باز هم باید بگم که بازی سرگرم کننده ای است.

۸. بازی angry bird space ( بهترین بازی موبایل از نظر خودم :))

استودیو : Rovio Entertainment

سبک : آرکید

قیمت : رایگان

Angry birds یکی از بزرگ ترین سری های بازی در دنیای بازی های موبایل است. داستان angry birds  خیلی ساده و در عین حال جذاب است.

تعدادی پرنده در اسارت خوک های بدجنسی قرار گرفته اند و پرنده های رنگارنگ بازی که هر کدام توان و قدرت خاصی دارند شروع به جنگیدن و خانه خراب کردن این خوک ها میکنند تا دوستان خود را از دست ان ها نجات دهند. در اولین دقایق بازی آن را بسیار ساده میبینید ولی به مرور بازی به شدت سخت میشود تا جایی که برای رد مراحل بازی باید بارها و بارها آن ها را بازی کنید.

۹. بازی the room

استودیو : Fireproof Games

سبک : معمایی

قیمت : ۱ دلار

اگه به بازی های معمایی علاقه خاصی دارید حتما این بازیو بهتون پیشنهاد میکنم که انجام بدید. در هر مرحله بازی شما در یک اتاق حبس میشوید و باید با پازل ها و معماهایی که در باز کردن در برای شما قرار گرفته است در را باز کنید اما این کار اصلا ساده نیست و شما باید راه های مختلفی را تجربه کنید تا بتوانید بازی را به پایان برسانید. بازی در هر مرحله سخت تر و پیچیده تر میشود به طوری که شاید شما را عصبانی کند.

۱۰. بازی cytus ( بازی برتر ریتمیک موبایل )

استودیو : Rayark

سبک : موزیکال

قیمت : رایگان

دنیای این بازی در اینده قرار گرفته است و شما باید با زبان موسیقی با ربات ها ارتباط برقرار کنید. این بازی ۹ درجه ی سختی دارد و شما باید تمامی ۹ درجه سختی بازی را به اتمام برسانید. برای رد کردن مراحل بازی باید ریتم و موسیقی را به خوبی بشناسید و بتوانید که ان را درک کنید. این بازی ۱۲۴ موسیقی مختلف دارد و در سبک های مختلفی مثل راک جاز و پاپ دارد.

امیدوارم که از شناخت ده بازی برتر و پرطرفدار موبایل یا به عبارتی بهترین بازی های موبایل ( پر دانلودترین ) لذت کافی را برده باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top