skip to Main Content
مدل جدید PS5 در ژاپن 1200

ثبت اقدام به ساخت یک مدل جدید PS5 در ژاپن

به نظر می رسد که Sony Interactive Entertainment مدل جدیدی از پلی استیشن ۵ را برای آغاز به ساخت در ژاپن به ثبت رسانده است. در ماه آوریل، شرکت ژاپنی گواهی طراحی ساخت و ساز را برای مدل جدیدی از سری CFI-1200 دریافت کرد. تفاوت اصلی اعلام شده برای مدل جدید ” تجهیزات رادیویی به روز شده” است. این محصول دارای گواهی طراحی توسط وزارت امور داخلی و ارتباطات ژاپن است. که تضمین می کند تجهیزات ارتباطی رادیویی و بی سیم با استانداردهای فنی مورد نظر مطابقت دارند. ( خرید PS5 )

ابتدا سخت افزار راه اندازی PS5 از طرح شماره گذاری مدل CFI-1XXX استفاده می کرد. در حالی که سخت افزار بازبینی شده که بعد از سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شد از کد CFI-11XX استفاده می کند. در ماه May 2022 گزارش شد که سونی امسال تولید مدل جدید که دارای یک پردازنده ۶ نانومتری “نیمه سفارشی” جدید از AMD است را آغاز خواهد کرد.وب سایت تجاری تایوانی DigiTimes ادعا کرد که تامین کنندگان در حال برنامه ریزی برای شروع تولید کنسول PS5 بازطراحی شده بین سه ماهه دوم و سوم سال جاری هستند.

بسیاری از طرفداران هر لحظه منتظر تایید یک خبر برای تولید با یک ظاهر و اسم جدید برای این دستگاه هستند. اما از آنجایی که بازطراحی سپتامبر ۲۰۲۱ صرفاً بر روی کامپوننت و هیت سینک متمرکز بود و هیچ تغییر خارجی و ظاهری قابل توجهی نداشت. این اتفاق ممکن است دوباره در مورد سری جدید CFI-1200 نیز تکرار شود.

 مدل جدید PS5 در ژاپن 1200

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top