skip to Main Content
تاریخ عرضه دقیق کنسول استیم دک

تاریخ عرضه دقیق کنسول استیم دک اعلام شد!

بعد از مدت‌ها انتظار شرکت Valve تاریخ دقیق عرضه رسمی کنسول دستی استیم دک Steam Deck را روز ۲۵ فوریه ( ۶ اسفند ) اعلام کرد. ولو بیان کرده است که از ساعت ۱۰ صبح ۲۵ فوریه اولین ایمیل‌های تکمیل سفارش را برای کسانی که پیش خرید کرده‌اند ارسال خواهد کرد. مشتریان سه روز فرصت دارند تا سفارش خود را تکمیل کنند.. و در نهایت در روز ۲۸ فوریه ( ۹ اسفند ) اولین محموله‌های این کنسول دستی به اولین سفارش‌ دهندگانش تحویل داده خواهد شد.

از آنجایی که این کنسول در سه مدل ۶۴ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگ عرضه می‌شود ؛ هر مشتری تنها توانایی سفارش مدلی که رزرو پیش خرید آن را انجام داده خواهد داشت. ولو اعلام کرده است که تلاش دارد تا توانایی عرضه خود را بالا نگه دارد. به گونه ای که پس از سفارشات اولیه، این عملیات پیش خرید استیم دک را هر هفته طبق اولویت‌های رزرو و پیش خرید شده ادامه دهد. تا همه بتوانند خرید خود را انجام دهند.

همچنین این شرکت عنوان کرده که محدودیت خبررسانی، بازبینی و بررسی کنسول Steam Deck در همان روز برداشته خواهد شد. نتیجتا اطلاعات بسیار زیادی در تاریخ عرضه رسمی استیم دک در اختیار مطبوعات قرار خواهد گرفت. اما ممکن است مشتاقان خود را با پیش نمایش‌ها و پوشش‌های خبری کوچک سورپرایز کند. در عین حال در حال کار بر روی آخرین ظرایف و ریزه کاری‌ها و عیب یابی و رفع کوچکترین مشکلات استیم دک هستیم.

تاریخ عرضه دقیق کنسول استیم دک
تاریخ عرضه رسمی استیم دک چه روزی است؟

طبق اعلام شرکت Valve قرار است تاریخ رسمی عرضه کنسول دستی Steam Deck روز ۲۵ فوریه یا همان ۶ اسفند باشد اما موعد تحویل اولین سفارشات روز ۲۸ فوریه خواهد بود.

قیمت استیم دک چقدر است و در چند مدل عرضه خواهد شد؟

این کنسول در سه مدل ۶۴ گیگ و ۲۵۶ گیگ و ۵۱۲ گیگ عرضه خواهد شد که قیمت آنها به ترتیب ۳۹۹ و ۵۲۹ , ۶۴۹ دلار خواهد بود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top
preloader