skip to Main Content
بازی‌هایی که توسط استیم دک پشتیبانی خواهند شد

بازی‌هایی که توسط استیم دک پشتیبانی خواهند شد

مجموعه Valve که در حال ساخت کنسول دستی جدید و مورد انتظار بسیاری از گیمرها به نام استیم دک است به تازگی تضمین کرده:

” تمامی بازی‌های کامپیوتر و تمام بازی‌هایی که روی سیستم استیم هستند روی این کنسول به راحتی قابل نصب و اجرا هستند. ” همچنین به تازگی اعلام کردند ” steam deck از بازی های دارای سیستم ضد تقلب و نرم‌افزار Easy Anti-Cheat پشتیبانی کامل خواهد داشت. ” البته که در مورد کیفیت و سرعت بازی‌های خاص و بسیار سنگین هنوز آنالیزهای دقیق و مقایسه ای انجام نگرفته است. اما تا اینجای کار تضمین داده شده که تمامی بازی‌های استیم روی این کنسول قابل نصب و در سطح قابل قبولی از اجرا قرار دارند.

نرم‌افزار Easy Anti-Cheat یا سیستم ضد تقلب بازی‌ها به تازگی بیشتر در میان بازی‌های آنلاین و چند نفره مورد استفاده قرار گرفته است. چرا که هر روز فضای گیمینگ به سمت حرفه‌ای تر شدن پیش رفته است و دیگر تقلب نکردن حتی به یکی از دغده‌های اصلی بازی‌سازان نیز تبدیل شده است. این سیستم مطرح‌ترین سیستم ضد تقلب آنلاین و چند نفره بوده و شر کت ولو اعلام کرده که افزودن سیستم پشتیبانی کنسول آنها از بازی‌‌های دارای نرم افزار ضد تقلب به سادگی انجام گرفته است. همچنین از بازی‌های دارای سیستم ضد تقلب BattlEye نیز پشتیبانی می‌کند.

چندی پیش نیز شرکت ولو فهرستی از بازی‌های کاملا بهینه سازی شده برای کنسول خود را نام برد که اسامی پرطرفداری نظیر ، Psychonauts 2 , Sekiro: Shadows Die Twice , Dark Souls 3 , Total War: Warhammer 3 , Death Stranding , Mad Max و… در آنها حضور داشتند. هرچند هنوز تعدادی از بازی‌ها مانند Persona 4 با مشکل پشتیبانی روبرو هستند که گفته شده آنها نیز بهینه سازی خواهند شد.

بازی‌هایی که توسط استیم دک پشتیبانی خواهند شد

Valve اعلام کرده که با وجود مشکلات ناشی از کرونا نظیر کمبود قطعات و… همچنان تلاش دارد تا در تاریخ موعود یعنی فوریه ۲۰۲۲ این کنسول را به دست علاقه‌مندانش برساند. شما می‌توانید به محض موجود شدن، انواع این کنسول در سه مدل ۶۴ و ۲۵۶ و ۵۱۲ را در لینک ” خرید استیم دک ” مشاهده و تهیه نمایید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top