skip to Main Content
احتمال حضور FIFA 22 و Battlefield 2042 روی گیم پس

احتمال حضور FIFA 22 و Battlefield 2042 روی گیم پس ماه May

گزارشات و شایعات حاکی از آن است که احتمال قوی دو بازی FIFA 22 و Battlefield 2042 به زودی روی گیم پس قرار میگیرند. به تازگی پلی استیشن پلاس لیست بازی های رایگان ماه بعد خود را اعلام کرد که در آن نام فیفا ۲۲ به چشم میخورد. اما گویا مایکروسافت نیز از این جذابیت غافل نشده و قصد دارد این بازی محبوب را به سیستم Game Pass اضافه کند.

افشای اطلاعات جدید نشان داده است که در تاریخ ۵ می، یعنی پنج شنبه پیش رو، هر دو بازی Battlefield 2042 و FIFA 22 می توانند از طریق EA Play به Xbox Game Pass Ultimate اضافه شوند. البته شایان ذکر است که تنها کاربران آلتیمیت به اشتراک EA Play دسترسی دارند نه کاربران اشتراک ایکس باکس گیم پس معمولی. هیچ یک از این بازی ها برای اضافه شدن در ماه می ۵ تایید نشده اند. به طور معمول، بازی‌های EA تقریباً شش ماه پس از انتشار به EA Play اضافه می‌شوند. بنابراین این زمان برای فیفا منطقی است. اما Battlefield 2042 ممکن است کمی دیرتر از هفته آینده اضافه شود.

Battlefield 2042 در زمان راه اندازی با اشکالات و مشکلات عملکردی مواجه بود و تعداد زیادی از ویژگی ها و محتوای اصلی بازی های قبلی را از دست داد. برای مثال به یک بازی کاملا آنلاین تبدیل شد. متأسفانه، طرفداران بتلفیلد میگویند سازندگان آن هنوز به تمام مشکلات بازی رسیدگی نکرده اند. اما در مورد فیفا ۲۲ قضیه متفاوت بود و به یکی از پرطرفدارترین عناوین این فرنچایز تبدیل شد. ” خرید FIFA 22

احتمال حضور FIFA 22 و Battlefield 2042 روی گیم پس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top