skip to Main Content
فروش نینتندو سوییچ به 107 میلیون دستگاه رسید

رکورد فروش نینتندو سوییچ به ۱۰۷ میلیون دستگاه رسید

روز سه شنبه اعلام شد نینتندو سوییچ با فروش ۱۰۷.۶۵ میلیون دستگاه تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲، در پرفروش ترین دستگاه‌های شرکت Nintendo قرار گرفته است. در اوایل سال ۲۰۲۲، سوییچ عنوان پرفروش‌ترین کنسول خانگی نینتندو را از چنگ کنسول Wii با فروش ۱۰۱.۶۳ درآورد. با این حال، هنوز راه زیادی در پیش دارد تا به رکورد فروش ۱۵۴.۰۲ میلیون دستگاه Nintendo DS و ۱۱۸.۶۹ میلیون Game Boy برسد.

به طور کلی، نینتندو ۲۳.۰۶ میلیون کنسول سوییچ در طول سال مالی قبلی خود فروخت که نشان دهنده کاهش ۲۰ درصدی امسال نسبت به سال قبل است که تعداد به ۲۸.۸۳ میلیون دستگاه رسیده بود. سال مالی قبل به علت شیوع بیماری کرونا پرفروش ترین سال‌ها برای این دستگاه بودند. البته همین اپیدمی باعث کاهش قطعات و کاهش تولید این محصول شد. شرکت نینتندو دلیل اصلی کاهش فروش خود را همین امر بیان کرده است. این شرکت خاطرنشان کرد که باندل Animal Crossing: New Horizons یکی از پرفروش ترین های سوییچ بوده است.

به غیر از کنسول های خود نینتندو، تنها پلی استیشن ۴ با ۱۱۶.۶ میلیون و پلی استیشن ۲ با ۱۵۵ میلیون دستگاه فروش بیشتری نسبت به نینتندو سوییچ داشته اند. طبق گفته نینتندو، حدود ۲۵ درصد از فروش Switch در سال مربوط به نسخه OLED جدید بوده است. این شرکت گفت که انتظار دارد تا قبل از پایان سال مالی جاری خود در مارس ۲۰۲۳، ۲۱ میلیون کنسول عرضه کند. که نشان دهنده کاهش ۹.۸ درصدی نسبت به سال قبل و کاهش ۳۷ درصدی نسبت به سال مالی ۲۰۲۰ است.

فروش نینتندو سوییچ به 107 میلیون دستگاه رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top